Oblíbené seriály (7)
Černé zrcadlo (2011)
Blood Drive (2017)
Misfits: Zmetci (2009)
UnREAL (2015)
Banda (2019)
Tajný deník call girl (2007)
Miluju to! Tady mi dokonce ani žádná postava nevadila. A tenhle seriál má oficiálně nejlepší konec. Vážne. Věděli kdy skončit (i když asi ne uplně záměrně) . A Billie je úžasná!