Recenze (70)
Správnej dres (2015) (TV film)
Taková milá pičovinka. Jastraban mě překvapil, jak dobře hraje. Scénář a dialogy ale působí dost křečovitě, závěr utopicky. Ale jak říkám, milá blbůstka pro pobavení, bez nějakého hlubšího smyslu. Mně se to líbilo.
Road Trip (2000)
Skvělá komedie se zápletkou, která už by dnes nemohla být ani použita. A naše děti ten film už nepochopí. Proč by někdo natáčel něco na videokazetu a posílal to pak v obálce poštou?
Padesát odstínů šedi (2015)
Příšerně povrchní a prázdné. Nejde to vůbec do hloubky, žádná psychoanalýza postav, prostě nic. A erotické scény jsou spíše vtipné/směšné, než-li rajcovní. Rajcovní je akorát hlavní hrdinka, o které jsem určitě nepotřeboval vědět, že má na stehnech kadeře a mezi nohama bobříka odvahy. A dívím se, že Dornanovi nevypadly oči z důlku z neustálého poulení bulv ven. Jeden a ten stejný výraz v ksichtě celý film, oh my god. Film je stravitelný, ale jen tak tak. Už jsem to napsal a napíšu to zas, protože je to vystihující - povrchní a prázdné.
Šmejdi (2013)
Velmi lituju, že tam na férovku neukázali jejich ksichty. Za ty žaloby by to asi stálo.
Balada pro banditu (1978)
Jeden z nejkrásnějších filmů, co jsem kdy viděl.
Silvestr 99 (1999) (pořad)
Teď to opakovali na Telce a nebylo to úplně nevtipné, musím říct. Šílené je to playbackové hraní kapel, to nechápu, jak do toho nějaký slušný hudebník mohl vůbec jít. To je k zblití. Ale Novotný je dobrej.
Společnost mrtvých básníků (1989)
Nejlepší film, co jsem viděl za poslední dobu. Závěr mě více než šokoval. Mladý dr. Wilson je naprosto boží :)
Česko vaří s Pohlreichem ŽIVĚ (2013) (pořad)
Líbí se mi to. Sice by mohlo být méně řečí jak od Polyho tak od jeho kolegyně Kostkové, ale strašně se mi líbí, s jakou energií a rychlostí dokázali jednotlivé chody uvařit (a s jakým glancem, zejména teda Poly!). Má to šmrnc a sem tam i vtip (senza narážky na doktorku Kateřinu). Navíc je vidět, že si dobré věci dokáže člověk uvařit i doma, když chce. (a ani to netrvá dlouho!)
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Dialogy jsou fakt masakr. Typická scéna je, když Tekin Kurtuluš drží v ruce velmi nenápadnou kameru a v podstatě říká podezřelému, že jde náhodou kolem, čímž křičí "já nejsem žádný detektiv!"
Slavné historky zbojnické (1985) (seriál)
Díl se Bartoškou coby Šobrim naprosto geniální. Ty další pro mě také hrály, ale už nesvítily. Vyzdvihnout lze ještě pochopitelně vyprávění Miloše Kopeckého či skvělé výkony Radoslava Brzobohatého (Babinský) či Ivana Vyskočila (Grasel). Naopak Pavel Zedníček či Miroslav Vladyka mi do role drsných zbojníků příliš nesedli.