Recenze (4 768)
Strait-Jacket (1964)
"Psychologicky" je i při té přetaženosti ten film vynikající, tedy na teoretické rovině motivů postav a témat. V praxi vypadá směšně. Dovětek, kde Crawfordová s úsměvem vše vysvětluje, už je poslední hřebíček do rakve - tenhle film trestuhodně nedokáže prodat svůj skvělý potenciál.
Zádušní oběť (2017) (TV film)
Přepjaté a přitom nesoustředěné. Kýč a prkennost, kdy z pitomé závěrečné montáže překvapí hlavně, o čem to vlastně mělo celou dobu být, i když to nebylo ani trochu jasné. Špatně vše od vedení herců po nadužívání hudby.
Nicota (2016)
Podobně jako u Don't Knock Twice popová nálož hororových motivů, ale tentokrát za mě bez charismatu, bez zajímavých nápadů, jen rutinní a očekávatelné jak dějově, tak řemeslně, což je u hororu nakonec vždycky to nejhorší.
Komedie o penězích (1936)
Hodnocení přepálím za opět skvělou práci s kamerou a pohybem postav v prostoru, i když ta dějová nepřehlednost a banalita rozhodně testuje diváckou trpělivost. Jenže na Maxe já se prostě zlobit nedokážu.
Nebe peklo Lucie (2017) (TV film)
Technicky OK, dokonce to obhájilo 80 minut stopáže, což není u dokumentu samozřejmost, ale ta neuchopitelná hra na intimitu bez intimity je v důsledku spíš zneklidňující než zábavná a osoba Lucie Bílé je po zhlédnutí spíš o kus dál než blíž - samozřejmě ne záměrně. Kopáčová si nedokázala udržet odstup a Bílé ten dokument prostě dala, aby se jím prezentovala, jak sama uzná za vhodné.
Poslední rodina (2016)
Film prakticky objektivně bezchybný, který uspokojí jako předm analýzy i jako vtahující příběh jedné dysfunkční rodinné jednotky. Osobně na podobné chladné studie nemám buňky a pětihvězdičkové hodnocení si umanutě vyhrazuju pro filmy, se kterými subjektivně souzním, ale tady obzvlášť cítím velký respekt i přesto, že mi režisérovy skvěle realizované volby úplně neinklinují. 4 a 1/2
Kancelář Blaník (2014) (seriál)
Každý díl má aspoň jeden povedený vtip, což vlastně na internetový seriál o délce epizody deset minut stačí. Mohlo to být ale o tolik víc, kdyby se tvůrci nebáli toho, že diváci budou muset začít i přemýšlet!
Duch ve stroji (2017)
Ta sošná strnulost mi nevadila, stejně jako okázalé myšlenkování. Nějak se to k tomu všemu hodilo. Možná i proto, že moje očekávání byla poměrně opatrná, je to nejen naplnilo, ale i mírně překonalo - v tom, že jsem se nenudil, že to nedělalo ostudu předloze a že mě uspokojila vizuální stránka. Za neexistující 3D body strhávat nebudu, ale bylo fakt špatný, jinak ok. Asi není co víc řešit. Prostě fajn kino. 3 a 1/2
Batman: Návrat Temného rytíře, část 2. (2013)
Hezká batmanovská přehlídka, která v sobě má vše, co si s dnešním fenoménem Batman (i v důsledku revizionářské předlohy) spojujeme. Trochu mě mrzí mělké charaktery, ale na druhou stranu může díky tomu film odsýpat.
Batman: Návrat Temného rytíře, část 1. (2012)
Asi bych ocenil hutnější kresbu a propracovanější postavy, ale jinak jde o příjemný komiks, který strčí do kapsy většinu hraných Batmanů. Sice ve smyslu pěkná malá věc než plnohodnotný příběh, ale nevadí. 70 %