Recenze (34)
Žena v černém (2012)
pre ludi co poznaju supernatural je to len bezna rutina a dalo sa to vybavit fakt rychlejsie ako za 95 minut. ale ako prvy horor v zivote to moze byt asi fajn...
Bláznivé dědictví (1993)
ludia ja som to nevidela 10 rokov a sli sme zomret od smiechu :D:D
Temné stíny (2012)
idem si kuknut interview s upirom a budem sa snazit zabudnut
Hotel Paradise (2012) (pořad)
myslim, ze v sucasnosti ludia produkuju take neuveritelne sracky, ze by nebolo odveci k odpadu pridat este kategoriu kktina. podobne relacie urazaju kategoriu odpad.
Znamení (2002)
odporucam nepozerat najprv scary movie....ja som tak urobila a to sa uz jednoducho neda brat vazne
Cesta do středu Země (2008)
mna to skor nutilo krutit hlavou, ale na decka to fakt funguje !!
Under the Mountain (2009)
na serial to nema, to je bez debat. myslim ze sam neill je to najhorsie v tomto filme /kdyz sa precenis, moc si to neuzijes.../
Vyvolený (2000)
ja prisham vede, ze som pri tomto filme 4x zaspala kym som ho dopozerala. vsak nie uplne zle ale dake cudne. willis v tom plasti vyzeral ako voldemort. a ja som velky fanusik komiksov-aj tak nic.hmm
Kouř (1990)
Ja som to proste nepochopila a to sa mi vlastne pacilo a plus to bolo este miestami velmi vtipne
Dogville (2003)
film tak natiahnuty, nudny a divaka rozculujuci, ze má uz na mysli len jedno.....a prave to jedno na konci dostane - a to ho velmi, velmi potesi :)