Recenze (46)
Lásky čas (2013)
Fajn myšlenka, ale jinak velké zklamání, nic nového a navíc místy nuda.
Millerovi na tripu (2013)
Příjemná sranda :) Rozhodně patří mezi komedie ke shlédnutí.
Zpráva o Europě (2013)
V nápadité jednoduchosti je síla.
Osamělý jezdec (2013)
Velké zklamání :-( Děj roztahaný a o ničem...
Muž z oceli (2013)
Očekával jsem mnoho, těšil jsem se velmi... Možná z toho důvodu jsem byl trochu zklamán celkovým provedením. Přece jenom možnost natočit něco, co už je zavedené, znají to všichni, je výhodou - nebo naopak? Každopádně moderní zpracování mělo ukázat více...
Walk the Line (2005)
Obecně u většiny snímků o kariérních cestách umělců lze očekávat podobný životní styl. Tento příběh o Johny Cashovi rozhodně nepatří mezi podřadné a stojí za shlédnutí. 5*
Villa paranoia (2004)
Místy vtipno, místy nudno. Průměr.
Méďa (2012)
Konečně trochu jiná komedie! Děj je téměř předem jasný, to ale vůbec nevadí v podání Teda. Místy až bizarní vulgárnosti jsem s nadhledem přešel. Film ubíhá v rozumné stopáži, podložený vhodným výběrem hudby. A když nestačí Ted, zachrání to Mila :)
Mulholland Drive (2001)
Po závěrečných titulcích jsem ještě několik minut přemýšlel, jak si vyložit celkové podání, protože upřímně nejsem zvyklý na podobné tipy filmu. Došel jsem k závěru, že pokud je první část pouze snem, ve kterém mají postavy ze života úplně jiné role a vše je propleteno střídáním scén, tak jsem zase trochu blíž k rozluštění "Lynchoklamu". Kdo totiž dnes nemá podobné sny s absolutně nesmyslnými příběhy? Hledat jednoznačné vysvětlení nemá žádný smyl, ono totiž není! Každý si jistě myslí na téma Hollywood své, a už vůbec o Mulholland Drive...