Recenze (46)
10 000 př. n. l. (2008)
Na tento film jsem se dlouho těšil a předpokládal promakané detaily, bohužel nesplněno! Snaha vměstnat vše do jednoho asi není dobrá volba...
Zjizvená tvář (1983)
Velmi jsem si oblíbil filmy s touto tématikou. Většina z nich má podobný smysl: z minima udělat maximum. Nejinak je tomu i zde. Al Pacino se do těchto rolí opravdu hodí, vše je výborně zahrané. Nechci porovnávat s Carlitovou cestou, každý film má něco svého! U Scarface je to především grandiózní vyvrcholení konce! 5*
Bílá vrána (2008)
Člověk si mnoho uvědomí a je rád, že je svůj. Snímky podobného typu sleduji spíše se zamyšlením než jako divák očekávající originalitu, přece jenom to lze natočit i lépe..
Vyměřený čas (2011)
Je velká škoda, že tak zajímavý nápad není dokonale zpracován. Dát si záležet na detailech a všech možnostech, které lze s motivem vymyslet, tak jsme ještě někde jinde! 4*
Hvězdný prach (2007)
Krásná fantasy pohádka pro diváky všech věkových kategorií. Zasloužených 5*
Sám doma (1990)
Můj počet shlédnutí se během let počítá už na desítky, přičemž se vždy skvěle bavím. Nemá cenu jmenovat nejlepší hlášky, protože je stejně všichni známe a budou nás provázet ještě nějakou řádku let. Oblíbená komedie!
Plnou parou vzad! (2002)
Věřím, že tento humor se nezavděčí všem, ale toto mě prostě baví! :)
Klub sráčů (2000)
Je to hrozná blbina, ale vždy se tomu rád zasměju :) Celkové hodnocení je však pochopitelné..
Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
Další díl rádo by rodinné fantasy, které mi opět něco říká jen díky tomu, že jsem měl možnost se podílet na dabingu filmu (Edmund). Bohužel toto pokračování je neuvěřitelně roztahané (stačilo by 60 minut)...
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Fantasy, které mi něco říká jen díky tomu, že jsem měl možnost se podílet na dabingu filmu a hry (Edmund). Tento Pán prstenů pro děti mě jinak neoslovil!