Poslední recenze (11)
Zlatý Glóbus 2013 (2013) (pořad)
Tři slova - Sly, Arnold, Will. Jinak docela nuda, chci zpátky Rickyho!
Terapie láskou (2012)
Nakonec se z toho vyklubala celkem normální romantika, přestože to za začátku vypadalo na něco podstatně zajímavějšího, ale tyhle filmy mam rád. Navíc výkon Bradleyho Coopera mě ohromil, fakt špička, už kvůli němu si zaslouží 80%.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Nemam slov, nápaditá scifi, bez megalomanskejch efektů dokáže zaujmout, Bruce je bůh a Pepík frajer. Slabejch pět!