Recenze (9)
Kněžna Libuše (2008)
Za Vašutovo "yeaah" a Křížovo "Im sorry, Kazi" :-)))) jinak nekoukatelné
Superman/Batman: Veřejní nepřátelé (2009)
Opět další ukázka toho jak se dá natočit kvalitní filmek, po celovečerním Superman Doomsday, jsem čekal kdy se něco takového objeví a nezklamal. Ikdyž podle komixů se Superman s Batmenem neměli moc rádi, dopadla tato spolupráce nadmíru dobře..
Vlkodlak (2007)
Po prvních pěti minutách tohoto filmu jsem se sám sebe ptal, zda tomu dám šanci ještě dalších pět minut... To byla největší chyba!!! Tento film je naprostej odpad.. Jako vlkodlak tam pobíhá jakási nehmotná chlupatá koule, která by se dala přirovnat k Yettimu.. Prostě vydodil jsem pade z okna..
Tábor tygrů (2000)
Tady se nebojím dát pět hvězdiček, myslím že tenhle filmek za to stojí.. Vynikající Colin Farrell..
Superman (1993) (seriál)
já myslím že docela slušně vzaté, zase trochu z jiného pohledu... Dean Caine je sice takový playboy, ale nehraje to špatně. A Terry Hatcher je tady kus..:-))
Superman 2 (1980)
Tenhe díl mi přijde stejně dobrý jako jednička, bohužel Superman 3 a 4 už nikdy více..
Superman 4 (1987)
Tak tenhle díl Supermana byl šitý hodně horkou jehlou.. Víc snad ani napsat nejde. Dávám dvě z nostalgie a soucitu...
Superman: Soudný den (2007)
Tohohle se měl Singer chopit a ne rvát peníze do Supermanova návratu. Animák kterej mě fakt dojal..:-))
Superman (1978)
Musím dát 5 hvězdiček, je to film mého mládí a upřímě, kdo ho z nás neviděl?