Poslední recenze (264)
Chudáčci (2023)
přejedla jsem se toho jako koláčků pasteis de nata - i když prý jeden a dost!, ale kupodivu jsem se nepozvracela, naopak; magické a plné barev jako Moulin Rouge zkřížený se Špičákem; všechno to rozflákané nádobí do sebe nakonec krásně zapadne a tak
Sedm schodů k moci - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
naprosto nevhodné obsazení Evy Podzimkové, které nevěřím ani avizovanou proměnu v ŠG, ani proměnu v JN, ani proměnu ve fúzi ŠGJN; dějem sice často prosvítá Klímova zkušenost s případy všeho druhu, nicméně zasazení do děje působí prkenně a nevěrohodně, což není evidentně problém Primy, nýbrž české produkce posledních 30 let obecně
Temný případ - Part 1 (2024) (epizoda)
vůbec tvůrcům nezávidím - jak z toho hoši/dívky vybruslí/vyjedou na lyžích/vybručí na sněžném skútru??? počítačoví sobi, počítačoví medvědi, mysteriózní almost sci-fi záhada jak z městečka F. přebujelý crossover s mnoha již zde zmíněnými dílky - tak na tohle si teda počkám i přesto, že mě neuchvátila ani přísná matka Jodie, ani dvakrát procvaknutá Kali