Poslední recenze (10)
Blok 99 (2017)
Nejtrapnější vězenský film který jsem viděl. Herecky 0 , kamera 0 a ty triky jak z roku 50 a to možná ještě nadhodnocuji ;)
Hellboy: Královna krve (2019)
Totální zhovadilost. Po půl hodině to zkončilo v koši ;)
Mělčiny (2016)
Tak jsem se těšil. Digitální delfíni a žralok naprostá hrůza !!! Žralok co sežere i kovovou bóji ??? To snad ne. Potenciál to mělo, ale naprosté zklamání. Konec filmu naprostá komedie. Smál jsem se jako blázen. Dvě hvězdy za snahu.