Recenze (10)
Blok 99 (2017)
Nejtrapnější vězenský film který jsem viděl. Herecky 0 , kamera 0 a ty triky jak z roku 50 a to možná ještě nadhodnocuji ;)
Hellboy: Královna krve (2019)
Totální zhovadilost. Po půl hodině to zkončilo v koši ;)
Mělčiny (2016)
Tak jsem se těšil. Digitální delfíni a žralok naprostá hrůza !!! Žralok co sežere i kovovou bóji ??? To snad ne. Potenciál to mělo, ale naprosté zklamání. Konec filmu naprostá komedie. Smál jsem se jako blázen. Dvě hvězdy za snahu.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Po tolika letech čekání jsem naprosto spokojen. Parádní akce která vás nenechá vydechnout. Herecké obsazení mě sedí i jejich výkon. Za mě 5z5
Rivalové (2013)
Nádherný film z tohoto prostředí. Chytne hnedka od začátku a drží vás až do konce. Skoro dokonalý filmový dokument. Až na pár né malých chyb co se týká historie, ale i tak dávám 5 hvězdiček.
Mezi vlky (2011)
Viz kOCOUR
Osamělý válečník (2011)
Nemám výhrad !!! Od začátku do konce jsem se jen kochal !!!
Underworld: Probuzení (2012)
Jednu hvězdičku jen proto, že jsem to dokoukal. Dějově slabé, vizuálně a efektově taky. Jistá podobnost s Resident Evil. Absolutní zklamání !!!
Zima za války (2008)
Docela dobrý film. Neurazí, ale ani nenadchne. Chyběla tomu pořádná šťáva.
Speciální jednotka (2011)
Po dlouhé době dobrý film. Je tam pár věcí , které nejsou moc domyšlené, ale i tak jsem se bavil.