Recenze (288)
Psí vojáci (2002)
Britská klasika!!!
Náhradníci (2009)
Nebylo to zas tak hrozný jak tu někteří říkají.. Slušné sci-fi s výborným Willisem... Roboti co vypadali jako panenky...brrr hnus...:)
Zrození šampióna (2009)
Povedené drama, které mě ani jednu chvíli nenudilo. Příběh je emočně natolik silný, že nezbejvá než obdivovat Leigh Anne Tuohy a její rodinu za to, že dokázala vzít k sobě domů negramotného velkého černocha a vychovat ho. Silný příběh s vynikajícími hereckými výkony!
V moci ďábla (2005)
Myslel jsem si,že i jako silného ateistu mě tento film zaskočí a donutí k zamyšlení. K zamyšlení opravdu dojde,ale nevěřím. Jak bylo řečeno z posledního proslovu advokátky, nebyly žádné fakta o její nemoci, nebyly fakta ani o posedlosti démonem. Ale je to možné?! ................... Jistá pro a proti jsou, a budou, a i když se film odvolává na skutečné události, mé pochybnosti to nezmění. Ocenit mohu leda tak výborné herecké výkony a hudební chorálový doprovod, který podtrhne napětí a ztuhlost v žilách...
Štvanec IRA (2008)
Konečně film, který mi přiblížil tuto dobu Irska... Drsná neomalená země jako jejich whisky! Škoda jen, že jsem se párkrát nechytal děje kvůli neucelenosti filmu a jeho spádu! Parádní podívaná...
Muž z Acapulca (1973)
Znalec světových jazyků : ,,Yes,No,ok... ! " :D
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Drží to jen hot Megan Fox !
Šestiraňák (2004)
Tak tohle byl nářez... větší den na hovno jsem nikde neviděl...:D McDonagh má mému srdci nejbližší humor...:)
Daredevil (2003)
Jedna z mých nejoblíbenějších postav... škoda jen nevyužitého potenciálu...
V Bruggách (2008)
Jedna z mých srdcovek... Farrell, Gleeson a Fiennes tvoří neskutečně humorné trio plné monstrózních hlášek, promyšleného scénáře a zasranejch Brugg... To že jsou Bruggy zasraný se dozvíme několikrát ve filmu,ale přesto bych se rád podíval na věž v centru, kam by tlustý lidi nevylezli...:D