Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Viděla jsem spoustu krásných filmů, ale Forrest Gump je pro mě pořád absolutní jednička. Viděla jsem ho už tolikrát (minimálně 4krát někde po cestě v autobuse) a nikdy se mi neomrzel. Celý ten mix příběhu, postav, herců, hudby, obrazů, vtipu i dojetí ... pro mě to je prostě filmová dokonalost sama.
Dokonalý trik (2006)
Co se mi na tomhle filmu líbí nejvíce? Všechno!!
Juno (2007)
Juno je jeden obyčejný, ale o to více nádherný a pohodový film, u kterého se snad celou dobu usmívám. Z poslední doby si určitě nevybavuji jinou tak výraznou (ale přitom obyčejnou), sympatickou hrdinku. Juno je svělá. A ten soundtrack je jeden z mých nejoblíbenějších! ... A chci telefon ve tvaru hamburgeru! ;)
Moulin Rouge (2001)
Jeden z nejkrásnějším romantických filmů, co jsem kdy viděla, na jehož konci brečím jako želva. Když jsem to viděla poprvé, přišlo mi to šíleně barevné, hlučné, zmatené, ale i tak krásné. A podruhé to bylo ještě lepší. A potřetí a počtvrté a ... pořád mi to přišlo krásné (asi také proto, že Ewan McGregor byl v jisté části mého dospívání prostě nepřekonatelná jednička). Hudba je geniální a jak ti dva umí zpívat... No prostě krása!
Ratatouille (2007)
Velká ryba (2003)
Amélie z Montmartru (2001)
Leon (1994)
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Hmm... komentovat to ... stejně budu říkat to, co většina- že jde o nejlepší díl celé ságy. Pokud se prostě řekne Star Wars, 90% věcí, co se mi k tomu vybaví, je právě z této epizody.