Oblíbené filmy (10)
Gauneři (1992)
Tenkrát v Americe (1984)
Prokletý ostrov (2010)
Krvavý diamant (2006)
Hotel Rwanda (2004)
Počátek (2010)
Lepsi film za poslednich 17 let, tedy za cely muj zivot, sem snad ani nevidel.
Casino (1995)
DeNiro + Scorsese = neodolatelna kombinace ;)