Recenze (35)
Druhá šance (2014)
Hodně silné drama,výborné herecké výkony
Na jezeře (2013) (seriál)
Po třech dílech to vzdávám,jen díky krásné přírodě jsem to vydržela tak dlouho.
Pravdivý příběh herečky (2014)
Opravdu strašně zpracovaný biografický film a to obsazení....škoda mluvit/tedy psát/
Dáma v dodávce (2015)
Maggie je prostě výborná herečka a tahle role je jejím koncertem,jinak k filmu jako takovému mám výhrady.
Ex Machina (2014)
ani nebudu hodnotit,toto mě teda nezaujalo ani trochu
Spřízněná duše (2008)
Tak tohle se opravdu nepovedlo,jak mám anglická dramata z viktoriánské doby ráda,tady jsem opravdu zklamaná,herecké výkony hrozné/navíc český dabing hlavní představitelky byl otřesný/,nudné zpracování,celkově jsem z filmu byla otrávená.
Škoda lásky (2013) (seriál)
těžko hodnotit,každý díl je jiný,některé povídky byly lepší jiné horší,nyní TV začala vysílat další díly a hned první 2 povídky se mi moc líbily,zvláště příběh Idyla na konci léta,krásná příroda,pěkný příběh,ale zároveń smutný díky příslibu událostí a dnů příštích,což následující povídka potvrdila.
Městečko Fortitude (2015) (seriál)
po třetím díle to vzdávám,atmosféra zimy dokonalá a to je asi tak vše,jinak nuda a nuda
Sils Maria (2014)
strašná nuda
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
skvělý seriál,skvělé herecké výkony,každá série vynikající a z konce 3.série se nemohu pořád vzpamatovat.............