Recenze (167)
Papírový dům (Netflix verze) - Místo v nebi (2021) (epizoda)
Ty Berlínovi Flashbacky mě vytáčej, půl dílu jen vata 🙄🙄🙄🙄🙄
Dej mi své jméno (2017)
Pomalé a nudné. Vůbec ničím mě to nezaujalo.
Hora mezi námi (2017)
Dlouhé, předvídatelné, nezajímavé. Hlavní postavy se mi nelíbili a tak nějak jsem jim ten jejich vztah nevěřila. Nejzajímavější mi přišla závěrečná část, kdy už byli doma. No rozhodně se na to již nikdy nepodívám znovu.
Pobřežní hlídka (2017)
Scénáristi a řežisér se měli ještě pře začátkem filmu rozhodnout zda ten film budou nebo nebudou brát vážně. Kdyby se z toho stala komedie možná by to bylo lepší než tohle. Trapný sexistický humor, který nesedí ani Efronovi natož pak Johnsonovi. Krásná těla hereček beru, ale ty ksichty k tomu, to je děs! No propadák na celé čáře
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Co je to za sračku? Vypravění příběhu strašné co bylo, co je, co bylo, co bylo jeste predtim. Rychlé, nepřehledné . A ty střihy? Asi nejsem cílová skupina nadržených 20 letých kluků. .
Všechno nebo nic (2017)
Obyčejný příběh, ale smála jsem se. Což já u filmů opravdu nedělám. Škoda toho dabingu ten to kazil.. ale nějak si neumím představit žádného českého nebo slovenského herce co by se tam hodil :-/
Padesát odstínů temnoty (2017)
Vyrůstal jsem na harlekýnkách a na klížkách z červené knihovny, takže romantiku mám ráda, ale.... Musim říct že tenhle díl byl o mnohem lepší než první a Christian mnohem hezčí se strništěm. Takhle romantického chlapa, který o sobě tvrdí že romantik není a i naše slečna Steel si to mysli, bych ráda potkala v realu. Jen si řikám kdy konečně příjde na to ,,tvrdý šukání´´ o kterém mluvil v prvním dílů, tohle je takovej softík :D Jinak je to celé takové strnulé na jedné vlně.. nevyvolá to smutek, radost, údiv nic... Na to jak je to dlouhý se tam prostě nic neděje..
Anděl Páně 2 (2016)
Anděl Páně 1 se mi líbil, byla to tak trošku jiná pohádka a zaujala. Ale tohle? Pohádka má být pro děti a ať se na nikdo nezlobí, ale spousta dětí vůbec netuší kdo je Adam a Eva, jablko poznání nebo dokonce Očistec. Ten příběh se slabý. A ta Lucie Bílá to už byl jen hřebíček do rakve.
Spojenci (2016)
Ze začátku nudné. V prostředku nijaké. Konec ujde. Pro mě jeden ze zbytečných filmů. Nic neřekne, nepřekvapí, nenachne..
Resident Evil: Poslední kapitola (2016)
Resident Evil: Apokalypsa a Milla zachraňuje malou ,,červenou královnu´´ Aliseu která si píchá T- virus aby neochrnula. A najedenou má být Alice její klon? Ten scénárista u toho fetuje ne? Doufám že tohle už byl poslední díl, protože inteligence z toho přímo stříká...