Recenze (44)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Veškerá pochvalná slova jsou nicotná......Tenhle film je prostě absolutní KULT a taky jeden z mála, kde při porovnání obou verzí vychází jasně vítězně ta s českým dabingem, který prostě nemá chybu...hlavně Ving Rhames je v češtině úžasnej! Škoda že Quentin nenatočil tak do 2 let od premiéry pokračování (spíš prequel), teď už s ním asi nepřijde...
Pátý element (1997)
Veskrze optimistická scifi, která nepostrádá akci,zábavu a Bruce Willise, takový protiklad depresivních 12 opic. Navíc v Evropě naprosto nevídané trikové zpracování a další skvělý padouch pro Garyho Oldmana.
Hartova válka (2002)
Ze začátku nic moc, ale postupem času mě film čím dál tím víc chytil, takhle zajímavě zpracovaný příběh z 2.světové války jsme docela dlouho neviděl(až na historické nesmysly, které jsou do očí bijící).Bohužel typicky americký(patos,patos,patos)konec ho zase o pár příček srazil, takže nakonec zlatá střední cesta...
Můj soused zabiják 2 (2004)
Oproti prvnímu dílu sešup dolů jako na horské dráze. Musel jsem se opravdu přemáhat abych tu blbost dokoukal do konce. Navíc když celá čtveřice hlavních hrdinů patří k mojim oblíbencům, hlavně Matt Perry, ale tady dostává prostor tak maximálně k tomu, aby sebou každou 2 minutu o něco praštil nebo někam spadnul. Bruce Willis na tom se svým přecitlivělým masovým vrahem není o nic líp, takže rada zní : neztrácet s tím čas!!!
Identita (2003)
Vynikající thriller, něco podobného tady už dlouho nebylo, navíc s tak originální a logickou(dobře...až na druhé shlédnutí) pointou, která neboří žádnou dříve vystavěnou situaci. Navíc se panu Mangoldovi podařilo sehnat opravdu důstojnou hereckou sestavičku ze které jasně vyčnívá John Cusack a Amanda Peet.
Román pro ženy (2004)
Pokud by se měl Román pro ženy hodnotit čistě jako žánrový film, tak jde samozřejmě o silný nadprůměr. Nejlepší výkon podává určitě Simona Stašová která je jako vždycky skvělá.A na rozdíl od Superstar mi ve své roli ani moc nevadila Laďka Něrgešová. Ta trhlá feministka se k ní opravdu hodila.
Sametoví vrazi (2005)
Nejlepší česká kriminálka za hodně dlouhou dobu, navíc podle skutečných událostí podpořená vynikajícím výkonem Jana Dolanského, který Ludvíka Černého hraje s takovou lehkostí a uvěřitelností že musí být každému na konci jasné proč by měl hnít na Mírově až do konce života.
Nenávist (2004)
Na Kruh to nemělo, ale i tak jsem byl rád, že při odchodu z kina bylo ještě světlo....
Magická hlubina (1988)
Emocionální skvost v Bessonově filmografii lehce překonaný snad jen Leonem...
Soumrak mrtvých (2004)
Naprosto bezkonkurenčně nejvtipnější zombie-filmeček, jaký jsme kdy viděl. Bylo jenom otázka času kdy se najde nějaký šílenec (Edgar Wright) a spojí skvělý ostrovní ironický humor, který známe zejména z romantických komedíí s pořádným nářezem alá Return of living dead. Tady se to povedlo na jedničku s hvězdičkou, za což samozřejmě kromě režiséra vděčíme vynikajícímu obsazení kterému vládne Simon Pegg a Nick Frost! Jenom ať se na ostrovech rodí víc podobných pokusů...