Recenze (123)
Ant-Man (2015)
Pro mě docela příjemné překvapení.Začátek trochu nudný,ale pak se to příjemně rozjelo.A to spojení s Marvelovským universem a potitulkové scény,příjemně svěží.Moje chyba byla,že jsem viděl dabovanou verzi a českej dabing je teda hroznej,ale za to samotnej film nemůže.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Nejlepší díl Mission?Ale no tak určitě!!! Vlastně za celý film jsem nenašel nějakou nudící pasáž,všechno šlapalo až do konce.Skvěle!!
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Tohle je prostě bomba,mám rád postapocalyptycký filmy,ale tohle shlíží na všechny seshora.Takovejch vizuálních nápadů jsem snad nikdy v žádným filmu neviděl.Vlastně mám v tom jasno-pochybuju,že letos uvidím něco lepšího,no možná Spectre.Zatím -film roku !!!!!
Fair Play (2014)
Jestli to viděla Kratochvílová s Fibingerovou tak jim asi cukaly koutky...
Zlatý věk formule 1 (2013)
Piloti minulosti byli machři a měli koule,jak správně naznačí James Hunt.Jeli na maximum s vidinou,že každou chvílí můžou umřít.
Rohy (2013)
Alexandre Aja natočil svůj nejlepší film.Radcliffe čím dál lepší..
Interview (2014)
Co na film asi říkala Katy Perry?
Železná srdce (2014)
Chlapácké syrové tankové drama pro všechny příznivce World of Tanks..
Kingsman: Tajná služba (2014)
Matthew Vaughn mě opět potěšil.Už z traileru bylo jasné,že nás čeká další nářezovka a domněnky se jen potvrdily.Pocta starejm bondovkám se vohákla do moderního hávu,tak jak to umí jen Matthew!!
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Lituji,že nedošlo k tomu,aby svou verzi Draculy Year Zero nenatočil Alex Proyas,myslím,že by z toho byl úplně jinej film a samozřejmě lepší.