Recenze (123)
Assassin’s Creed (2016)
A to všechno kvůli petanqové kouli??
Pasažéři (2016)
Já bych Jennifer vzbudil hned,protože to je prostě čičinka..
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Sdílím stejný názor ostatních, jak to ten Clint sakra dělá.Tom Hanks jako vždy-precizní..
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Nejhorší film z universa Star Wars?No tak určitě!!Není ke komu si vytvářet sympatie a děj plytký.A hlavně,ale to byla moje chyba,nechodte na českej dabing,špatně ozvučeno takže jsem spíš slyšel vedle popcornžrouty a Darth Vader s hromovým hlasem Marka Vašuta,to myslím ironicky je ve svým monologu pěkně trapnej!!!!
Velký flám (1966)
Jedna z nejlepších komedií,co kdy byla natočena!Funes se s Bourvilem výborně doplnují..
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Pro mě určitě nejlepší válečný film od dob Ryana.A Mel Gibson by možná měl po zbytek své kariéry už jen režírovat!!
Slow Torture Puke Chamber (2010)
Tak tohle byla největší zvrácenost,co jsem kdy viděl.Jedna holka tam furt blije,druhá zase pořád chčije.Nedoporučuju nikomu!
Stranger Things (2016) (seriál)
Děj zasazený do 80 let přidává tomuto seriálu jen na kvalitě.Skvělé vše-herci,režie,kamera atd.Výborně jsem se bavil,jeden z nejlepších seriálů tohoto roku.Netflix jede!!!
V Bruggách (2008)
Tento film mě přiměl abych Bruggy navštívil a můžu jen potvrdit,že to tam je nádherný.A v Belgii dělaj ty nejlepší hranolky!!
Švýcarák (2016)
Zvláštní film o přátelství a prdech,zajímavé!