Oblíbené seriály (8)
Odpočívej v pokoji (2001)
Queer as Folk (2000)
Miranda (2009)
Miluju Mirandu, miluju Garryho, miluju Steve, miluju Mirandy máti, miluju je všechny... Such fun ..SUCH FUN ! :D :D :D
Hra o trůny (2011)
Po prvním dílu člověk těžko může vynášet nějaké soudy o kvalitě celé série, ale pro mě zatím fakt zajmavý a konečně fantasy kousek s moc pěknou atmosférou a příjemným hereckým obsazením..:) * Po sedmi nebo kolika dílech odpočítávám dny do každé neděle a broukám tuduuu tududuuuduuu tududuuuuuuuuu s kamarádama, spolužákama i přítelkyní tak půlku času co jsem vzhůru..:D POSEDLOST ! :D Konec 1. série => nevím jak přežiju do příštího jara..:D