Recenze (109)
Živé terče - Epizoda 2 (2019) (epizoda)
Snad ve 3. části spadne na Olomouc bomba. Jediné dvě sympatické postavy odjely a byla by jistota, že žádné další minisérie už nebudou.
Vodník (2019) (seriál)
Detektivové od Nejsvětější trojice jdou úplně mimo mne. Celá atmosféra úplně k smíchu a nelogičností až na půdu.
MOST! - Epizoda 5 (2019) (epizoda)
Eda s batohem na křížové cestě je snad to nej, co zatím v seriálu bylo. Ale zbytek nic moc.
Dáma a Král - Hodný, zlý, ošklivý a mrtvý (2018) (epizoda)
Žížala a Blaník se opět setkali. Bral jsem to čistě jako komedii, snad to tak tvůrci zamýšleli.
Polda - Do střehu! (2018) (epizoda)
Celá automobilová linka úplně mimo, dialogy vůbec nedávaly smysl. Mechanik, který pohřbí auto kvůli chladiči a hlavě motoru, je úplný imbecil. Jinak Matásek v pohodě, ale tohle mi drásalo nervy.
Svět pod hlavou - Rodinná záležitost (2017) (epizoda)
Zatím nejlepší díl.
Vinaři (2014) (seriál)
Jedna * za letecké záběry krajiny.
Nevinné lži (2013) (seriál)
1. Pod hladinou - ★★★; 2. Lež má rozbité auto - ★★★★; 3. Druhý dech - ★★★; 4. Hvězdička - ★★★; 5. Klukovina - ★★★★; 6. Chromozom - ★★; 7. Čistá práce - ★★★; 8. Byl lásky čas - ★★★
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Super sitcom, ale poslední dobou už mu dochází dech. 8. sezóna je zatím jednoznačně nejnudnější a obávám se, že další natahování tenhle počin úplně stáhne ke dnu. Ale těch 5* si zaslouží za výborný začátek.
EZO.TV (2009) (pořad)
Vlastík Plamínek si za svou horlivost * zaslouží.