Oblíbené seriály (9)
Chalupáři (1975)
Ač seriál z dob totality,patří mezi to nejlepší co bylo u nás natočeno.Zcela jistě je to hlavně velmi kvalitním hereckým obsazením.Příjemný odpočinkový seriálek.Vždy se rád podívám znovu.
Marco Polo (1982)
Tak tohle je nádhera.Seriál plný krásných zážitků vskutku legendárního cestovatele,který daleko předběhl svou dobu,možná i tu dnešní.
Cirkus Humberto (1988)
Moc hezké a moudré nakouknutí do cirkusového světa.Pan Kemr,Haničinec a Hanzlík:Zlatí čeští herci.
Byli jednou dva písaři (1972)
Krásný inteligentní humor a herecký koncert Miroslava Horníčka a Jiřího Sováka.
Dobrá čtvrť (2005)
Seriál o dnešní mládeži.Velmi aktuální a kvalitní ,to se dnes opravdu nevidí.Plytkost ulic a ordinací je proti tomuto počinu opravdu nebetyčná.
Dobrá Voda (1982)
I když je tento seriál trochu více načpělý reálným socialismem,přesto mi přirostl k srdci.Snad že byl natáčen nedaleko od nás ve Slatiňanech a také přímo u nás v Heřmanově Městci,možná tím krásným prostředím mezi koníky.
Zdivočelá země (1997)
Splnění dluhu našim nedávným dějinám.Nikterak přehnané nahlédnutí do praktik zvrhlého komunistickému režimu.Pravdivě realistické.Dejdar ve skvělé formě.
Dempsey a Makepeaceová (1985)
Velmi hezké,odlehčené kriminálky.Prožívali jsme s ním vskutku příjemné večery.
Život na zámku (1995)
Celkem příjemný seriálek,který vůbec netrpěl chorobou zvanou nekonečnost.Měl závěr a začátek a také smyslu plný děj.