Recenze (18)
Počátek (2010)
Naprosto me ten film prekvapil.
Chaplin (1992)
Dost dobry
Princ Bajaja (1971)
Bajecna pohadka.Tedz chvili to bylo branejako film ale pak se panu reziserovi omluvili a prepsalosee to na pohadku.
Sınav (2006)
Pridavam se ke komentari...............film je postaveny na tom chlapikovi jean claude van damme ,ale vubec o nej nejde,,....zajimave zpracovni .
To je vražda, napsala (1984) (seriál)
Paradni detektivni serial,pamatuji si kazdou sobotni dvanactou hodinu kdyz dival jsem se bystre abych vyresil zamotany pripad. musim dat za pet ,opravdu to melo uspesnost.
King Kong (2005)
zanikajici a prosperujici oblast zvraceneho mysleni ,byl jsem spokojen s pokoukanim na tento paradni uz dnes historicky film.
Xena (1995) (seriál)
herkules byl lepsi a je vedci klasika,xena je jen zaprdek slataniny mezi historii a modernou.
Herkules (1995) (seriál)
V mladi prospesny a velmi vnimavy film .davam za pet .
Ztraceni (2004) (seriál)
Nepochopitelna slatanina neuspokojiveho mysleni cloveka ktery dokazal slatat one s one.
Odstřelovač (2007)
dobry,tedy k peti hvezdickam muzu rici ze je to spicka.