Recenze (103)
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Tim Burton se snaží filmy natáčet po svém. Ve většině jeho filmech je poznat jeho styl, který je velmi netradiční až umělecký. Ale nejhorší je, když někdo dělá umění jen pro umělce. A to mohl být problém tohoto filmu. Ale díky zpracování podobnému třeba filmu Parfém, se to podařilo na jedničku. Takže pro neumělce jako jsem já, film působil přirozeně, nenuceně, zajímavě a mám z něho příjemný pocit. Jen tak dále Time Burtone:-)
Planeta opic (2001)
Trošku mě mrzí, že takto výborně zpracovaný film má tak nízké hodnocení. Nenacházím žádné velké chyby tohoto filmu. Herecké výkony přirozené, moje oblíbená Burtonovská režie a výprava, kostýmy, masky neskutečné. Myslím si, že to skvěle zapadá do řady filmů o opičkách:-) Navíc scénář ničím neodporuje logice předchozích dílů. Můj oblíbený film.
Opravdová kuráž (2010)
Některé rozhovory mě připomínají seriál Gilmorova děvčeta, ale jinak vcelku podařený film.
Dva z Queensu (1998) (seriál)
Kevin James jako představitel nové generace bavičů v tomto seriálů přímo září. Jestliže mám problém, že některé filmy nebo seriály nedávají smysl v kontrastu se skutečností, tak musím říct, že se v tomto seriálu trošku i vidím. Vtipy, scénky nebo jen průpovídky dávají smysl a není to přehnané do extrémů. Jinak velkým fanouškem seriálu je i Will Smith a také díky tomu sním K.James hrál ve filmu Hitch, kde si ho Smith osobně vybral:-)
Úkryt (2002)
Jeden z filmů o kterém jsem dopředu nic nevěděl a tudíš také nic neočekával. A díky tomu jsou moje pocity zkreslené. Přestože, tuto recenzi píši již po nějakém čase a pořád mám v paměti děj a nějaké scény, tak musím uznat, že je to povedený film. Jsou témata, které filmaři znovu a znovu natáčejí z různých pohledů a tento film není vyjímkou. Ale i přestože to není ničím stoprocentně originální, tak film je příjemně koukatelný. Dokonce Vás to nutí občas přemýšlet, jak by jste se zachovali vy?. Jediné co bych asi vytknul je americká naivnost v diváka. Hold když si myslím, že něco nedává smysl, tak to trochu ruší.
Góóól! III. (2009)
První díl výborný, druhý díl dobře doplňuje jedničku, ale trojka je průšvich. Chápu, že jde vždycky jen o peníze, ale na toto je lepší zapomenout, zahrabat, smazat:-)
Góóól! II (2007)
Docela podařené pokračování vyjímečného filmu.
Góóól! (2005)
Každý kdo má rád sportovní filmy, bude velmi spokojený. A ten kdo má rád fotbal, bude opravdu nadšený.
Zdrojový kód (2011)
Vysoké hodnocení podle mého neodpovídá celkové kvalitě filmu. Celková kompozice filmu mě přišla nepovedená. Protože když Vás tvůrci navnadí začátkem trochu uspí průběhem a konec filmu - béčková hrůza. Omlouvám se, ale tolik faktorů mě v tomto filmu rušilo, že můj pocit byl spíše rozčarování místo údivu nebo nadšení. Pro mě velká prohra.
Forrest Gump (1994)
Život je jedna velká jízda.