Recenze (40)
Fur TV (2008) (seriál)
..paradicka :]
Neznámí (2003)
Celkom slusny kratas.. nieco v zmysle - spolocni nepriatelia nas sice dokazu spojit inak je ale medzi nami priepast.. hmm.
Puf a Muf (1971) (seriál)
5* hlavne za cast PUF A MUF DOMA a z nostalgie.
Panika v městečku (2002) (seriál)
Tak to uz ano :D
Vykradač hrobů (1945)
No neviem, ale mna to nejako nebavilo.. Zaujal ma hlavne vykon Henry Daniella (Dr. MacFarlane).. inak som to vlastne dopozeral skor z povinnosti.
I Dream of Jeannie (1965) (seriál)
Na tento serial nedam dopustit! ako maly som to s vyvalenymi ocami pravidelne sledoval na ORF. A aby aj ne ked tam Jeaniie mala taky dekolt :D do Jeaniie som bol ale kvalitne buchntuy :D Dodnes mam rad tie prehnane farby, ucesy, modne kreacie 60tych rokov. proste krasne farebny, krasne gycovy, krasne naivny.. serialik mojho detstva!
Zalknutí (2008)
No bola to chobotina na sedemnastu... a preto sa mi to asi lubilo. moze byt.
Princové a princezny (2000)
uhmm ten fík je ale vynikající! ... ze nataša :)) a ja to chcem znovu vidiet, len kde to zohnat? :(
Země ztracených (2009)
Strasna hovadina to bola. A tak to mam rad.. :D Jedna * je za Sleestakov!
Proboha! (2008)
Zabavny "dokumentik". Aj ked sem tam trochu neferovy. Cely dokument je vlastne zalozeny na Maherovch "vtipnych" poznamkach a komentoch a naslednych reakciach opytanych. Tito v snaze obhajit pravdu za kazdu cenu reaguju sposobom, ktory sa mnohym zda vtipny. Pripadne nereaguju vobec a situacia posobi o to vtipnejsie ci trapnejsie. Ak to prezeniem je to nieco na sposob Sashy Barona Cohena (Borat, Bruno). To, ze krestanstvo a niektore nabozenstva su postavene hlavne na principoch manipulacie a strachu! som uz pochopil davnejsie. Ak chcete nejake tie fakty v mainstream baleni, pozrite si napr. Zeitgeist. Tu som uz nepotreboval byt presviedcany. Tak som sa hlavne zabaval na Maherovych hlaskach a "zaslepenosti" niektorych ludi.