Recenze (1 406)
ZANOX - Kockázatok és mellékhatások (2022)
Smyčky v čase? Ty nikdy neomrzí, a je jedno jestli je to temešvároš, nebo po padesáté ...
Za úplňku (2010)
Ty jsi věřící? Ježíši Kriste nejsem :D
Prezident Blaník (2018)
Pravda a láska zvítězí, čůr ... Tohle prostě nemělo chybu :D
MOST! (2019) (seriál)
Hlášky z ulice, lidi z ulice, život ulice ... v tomhle seriálu se najde každej, úplně každej :D
Všechno nejhorší (2017)
Přesně to, že od toho nečekáte nic. A ono to dalo víc, než se čekalo. Jako horory nerad, ale nečekal jsem až takovou porci zábavy :)
Pouť (2018) (seriál)
Fakt jsem čekal kopec srandy. Prostě konečně něco, co mi bude drtit žaludek v křečích. Něco, po čem smíchy poprskám monitor. Nakonec jsem viděl jeden z dalších tragických omylů posledních let. Jeden z dalších pokusů, co netrefil ani tu labuť ...
Ondine (2009)
Tenhle film si pět hvězd zaslouží. Přesně film, kdy rybář je rybářem. Včetně toho chlastu, drsného vlhkého života. Mořská víla je vílou. Plachá, milující vodu a nádherná ;) Dcerka dcerkou. Co vidí ve všem pohádkové bytosti ... a příběh je prostě pohádkový. Kdo má srdce na pravém místě, tenhle příběh pochopí ;)
Česko Slovensko má talent 7 (2018) (pořad)
Jeden by řekl, že z toho lidu nejde něco vyždímat. A stále překvapen, že jde ;) Jako opět se ukázalo pár skvostů ve svém talentu ... a díky za ně. Čtvrtina poroty je studená, zbytek je opět veselej, vtipnej, trefnej.
Dukla 61 (2018) (TV film)
Dialekt je mi buřt, když nevím co přesně si pod tím kratkym mám představovat. Potkal jsem nějaké ty kratke zobaky, a bych řekl, že jim to s tej papule sypalo stejně. I proto jsem to neřešil a spíše řešil klaustrofobický stavy při sledování tohodle dílka ... uf. Chlupy naježený a ve finále oči navlhčený. Ondříček jen 5 filmů, ale co film to majstrštyk ...
Gravitace (2013)
Tvl, čekal jsem cokoliv, ale tohle je prostě super jízda vesmírem ... Ještě teď mám chlupy na stojáka a pot na prd ... uf.