Recenze (125)
Podvod (2008)
Nejsem ten typ, který předvídá, co se stane nebo jak to skončí. Nechávám se unášet filmem a snažím se, aby mě to na konci překvapilo. Ale u tohodle filmu mi to bylo všechno jasný už od momentu, kdy se W. dostal do bytu J. A to bylo tak od poloviny?
Divoké kočky (2000)
Jj, líbí :-)
Náhradníci (2009)
Chvíli jsem přemýšlela, jestli na to jít do kina. Ale dlouho jsem nebyla, tak jsem si říkala, proč ne. Trošku jsem měla obavy, protože ohlasy nic moc. Ale mě se to celkem líbilo. Neříkám, že to bylo úplně super, ale je to přesně ten film, který vás nijak neurazí (mě aspoň určitě ne). Myšlenka je zajímavá a možná to v dnešní době (resp. budoucí době), zas takovy scifi nebude - kdo ví :-)).
Na odstřel (2009)
Velmi povedený thriller se skvělými hereckými výkony.
Zběsilý útěk (2006)
Tak to byla jízda.... :-)
Pán Domu (2005)
Nedávno jsem viděla na HBO a celkem jsem se pobavila, takže účel snímku byl splněn.. :-))
Muži v černém 2 (2002)
Stejné jako jednička... Nesáhla bych pro film do vlastní filmotéky (ani ho tam nemám), ale v TV mi to nevadí...
Muži v černém (1997)
Jojo, Men in Black se v TV vidí poměrně často a je fakt, že ne vždy mi vadí se na to znovu podívat... :-)
Útok z hlubin (1999)
A takhle to dopadá, když se někdo snaží experimentovat na zvířatech...
Žába k zulíbání (2002)
Na komedie většinou musím mít náladu a zjistila jsem, že ne vždy mě pobaví to, co by pobavit mělo. Ale tenhle film je přesně to, co mám ráda a viděla jsem již několikrát a vždycky mě to pobavilo... :-)