Oblíbení herci (10)
Môj najobľubenejší herec , na ktorého filmy som pozeral už odmalička a veľmi ma zaujali a zapáčili sa mi a hlavne sú to tieto : Dvojitý zásah, Krvavý šport, Kickboxer, JCVD, Levie srdce, Živý terč, Peklo, Až do smrti, Univerzálny vojak, Neni úniku, Príkaz na popravu
Nalepší herec a Legenda svetovej kinematografie a takisto môj najobľubenejší predstaviteľ mafiána a mam ho rád vo filmoch : Mafiáni,Casino,Neľutostný Súboj, Fotr je lotr,Showtime,Jeho fotr,to je lotr,Taxikár, Kmotr II, Polnočný beh, Ronin, Kto z koho, Mys hrôzy, Vtedy v Amerike, Jackie Brown, Machete, Všemocný, Killer Elite, Príbeh z Bronxu parádna réžia :-)
John McClaine a Joe Hallenbeck a nezabudnuteľné hlášky. Filmy , na ktoré nedám s týmto hercom dopustiť : Posledný skaut , séria Smrtonostná pasca, Pulp fiction, Na dostrel, Sin City, RED, Poldové, Nabiť a zabiť, Posledný zostáva, Armageddon, Šakal, Piaty element, 12 opic, The Expendables :-D
Najlepší akčný herec tejto doby, alebo prečo ho tu mám : Séria Kuriér, Rally smrti, Zbaľ prachy a vypadni, Podfuck, Lúpež po taliasky, Zastav a neprežiješ - obe časti, The Expendables, Blitz, The Mechanic, Boj, Futbal ze mrežami, Čistá práca, Killer Elite
Človek , ktorý ma zaujal nielen svojím hereckým umením, ale aj ako vynikajúci režisér. Jeho filmi z 80. rokov sú perfekné.Jeho naj filmy sú : Tango a Cash, série Rambo a Rocky, Demolition Man, The Expenables, Do útoku, Cobra, Cliffhanger, Kriminál, Zabijaci
Herec, vďaka ktorému som sa odhodlal pozerať drámy.Tento herec ma vie zabaviť aj keby ma ten film vôbec nebavil a aj preto ho mam medzi svojími obľubenými hercami a mne sa s ním páčia filmy ako : Americká Krása, Zvyčajní Podozriví, L.A. - Prísne Tajné, Cvokár, Oko Bere, Se7en, Ostrovné Spávy, Vyjednávač, Svet podľa Prota, Život Davida Galea
Stále som ho mal len za hezouna :), ale v novom tisicročí je bezkonkurenčne najlepší herec na svete , ... Leo vyser sa na tych pojebaných kritikov, oscara nepotrebuješ, každý vie že si ďaleko najlepší
Perfekná postava NEA ho dostala do mojej topky a aj ďalšími filmami v jeho tvorbe som sa v tom len utvrdil že do tej TOPky právom patrí. mám ho rád v týchto filmoch: JOHN WICK FOREVEEER !,Matrix, Matrix Reloaded, Náhradníci, Dom pri jazere, Street Kings, Nebezpečná Rýchlosť, Bod zlomu, Matrix Revolutions, Deň, Keď sa Zastavila Zem,
Herec ,ktory sa u mna zapíísal ako perfekný Sherlock Holmes, ... filmy , ... ktoré sa mi s týmto hercom páčia su : AVENGERS,Sherlock Holmes, Iron Man - obe časti , Deadline, Kiss Kiss Bang Bang, Šerifovia
Jediný herec na svete , ktorý ma ešte nesklamal, svoje úlohy si vyberá a zatiaľ čo úloha to hit ,.... Cením ho veľmi
Posledný Samuraj, Collateral, séria Mission Impossible,Jack Reacher, Rain Man, TOP GUN, Nevedomí,Na Hrane Zajtrajška,Zatial spolu Zatial Nažive,Minority Report