Recenze (84)
Beyblade (2001) (seriál)
Nevim čím to ale takovéhle ubohé pohádky jako digimon,pokémon mě prostě baví..
Saw 4 (2007)
Pro mě naprosto chaotické obzvlášť ke konci jsem už nic nechápal tento díl by už měl skončit celou sérii.
Saw 3 (2006)
Myslel sem že po druhem dílu už bude konec ale 3 díl mě znovu něčím zaujal i když už to nebylo to co u 1 dávám aspon 3 hvězdičky za drama.
Saw 2 (2005)
2 díl ovšem už nestál za nic moc:/ byl jsem celkem sklamán po jedničcce.
Saw: Hra o přežití (2004)
Naprostý nářez trnul sem hrůzou co se bude dít dál jasných 5!!
Italské prázdniny (2003)
přišerné...
Bohové se zase zbláznili (1993)
Toto je nehorzná nuda už od začátku!
Pan účetní opět zasahuje (1999)
Paolo seš borec:).
Prokletí domu slunečnic (2007)
Docela slušné drama. Zpočátku žádný strach nic a pak takovej drasťák fakt krásný film. Navíc Kristen je bezva:)
Zavaleni (2006) (TV film)
Toto je katastrofální film s totálně špatnými herci a naprosto nudným příběhem odpad je slabé hodnocení!