Recenze (84)
Smrt krásných srnců (1986)
Výborný film dojemný a smutný životní příběh není co podotknout nejlepší co jsem doposud z čech viděl.
Kostka 0 (2004)
Není to nejhorší ale ani průměrné.
Kostka 2 - Hyperkrychle (2002)
Opravdu otřesné.. nejhorší kostka!!
Božský Evan (2007)
Božský Evan byl skvělý krásně sem se zasmál i pobavil jen ten konec mě překvapil čekal jsem ohromnou potopu a ne takovej malej potůček což bylo zklamání.
Disaster Movie (2008)
Je to šíleně trapné ale přesto se na to dá dívat jsou tam i části kdy se člověk nasměje ale pak zas trapnost nade vše. Divím se že ten film vůbec vznikl a ty zpěváci je nezažalovaly po urážku:D.
Nakažení smrtí (2008)
Průměrný horor o požírajících se lidech.
Líbáš jako Bůh (2009)
Tak nevím proč je tu spousta odpadu a negativních komentářů? Nevim co to ve vás lidi je ale dneska večer jsem se skvěle pobavil a myslím že i sál plný diváků. Možná jen ten konec byl trochu matoucí ale jinak bych tomuto filmu paní Poleďňákové nevytknul nic prostě 5 hvězdiček to je nekompromisní!
VALL-I (2008)
Krásný byl jsem 100% dojat nejlepší animák který sem doposud viděl!
Blonďatá a blonďatější (2007)
Nejen že je to uráží blondýnky. Ale navíc je to nehorázně nudné a pitome. Nechápu proč filmy o blondýnkách jsou strašně nudné a hloupé.
On je fakt boží! (2008)
Byl jsem přinucen dívat svou přítelkyní a bohužel jsem usínal nehorázná nuda jediná hvězdička za hlášku copak jsi vážka na práškách?