Recenze (84)
Bathory (2008)
Čekal jsem pevný a krásný příběh ale bohužel jsem se zmýlil nuda už od začátku. Tento film jse vůbec nepovedl!
Sexy Pistols (2006)
Penelope Crúz a Salma Hayek jako pistolnice. Výborná sehranos vtip i akce zde nechybí. Tento film opravdu stojí za zhlídnutí.
Taxi, taxi (2000)
Druhž díl Taxi celkem ušel. Nejlepší scénky v tomhle filmu aspoň pro mě je jak předjede na závodním okruhuzávodní auto:D:D
Taxi (1998)
Skvělá komedie tak by měl vypdat snad každý taxík všude rychle. Násmál jsem se víc než jsem chtěl!
Zamilovaný profesor (1996)
Jen díky Eddimu to mělo nějaký vtip jinak naprostá nud a hrůza o tlustém profesorovy který se zamiloval..
Rodinná pouta (2004) (seriál)
Hrozná kravina viděl jem pohé 4 díly a už sem nic nechápal a ztrácel se navíc nehorázně nudné a trapné prostě mínus!
Zachraňte Willyho! (1993)
První díl Willyho byl pro mě opravdu krásným příbehem mezi chlapcem a kosatkou drama které si u mě zaslouží plný počet hvězdiček.
Zachraňte Willyho 2 (1995)
Druhý díl Willyho který už nic nového nemohl přinést u tohohle dílu jsem usínal. 1 hvězdička je za krásnou kosatku. 2 za snahu pokračovat.
Stroj času (2002)
Po smrti přítelkyně vymyslet stroj času výborný nápad. Překrásné triky i příběh. Doufám že takhle nebude svět jednou vypadat.
Zachraňte Willyho 3 (1997)
Tohle je naprostá filmová katastrofa 3 díl Willyho nikdy neměl spatřit svět nehorázně nudný a stále se opakující děj kolem kosatky. Před odpadem ho zachranila jen ta hezká kosatka.