Recenze (477)
Vanilkové nebe (2001)
Načančané napudrované mystické nič. Cruise nie zrovna najlepšie hrá zle napísanú postavu v príbehu bez šťavy a gulí, kde sa všetko tvári ako zásadná časť skladačky, pričom pri pohľade na celý obraz je spätne úplne jasné. že gro tam bol samé za seba. Tie hviezdy dávam za pointu.
V pařátech smrti (2011) (TV film)
Partia zlých a horších hercov v rozheganom karavane fičí nepochopiteľnou krajinou a snaží sa vyhnúť roztrhaniu nedomrlou grafikou veľkého vtáka a zastreleniu partiou zdegenerovaných sedlákov zo záložne. Končí to asi na päťkrát a pocitovo to má štyri hodiny.
Krampus: Táhni k čertu (2015)
Ľudožravé hračky a zákerné piraňovité perníčky si zaslúžia každého diváka. Môj vianočný film na každý rok, má to akurátnu atmosféru.
Pryč od pece (2013)
Nechápem, ako mi film s touto (!) zápletkou a týmto (!!) obsadením mohol ujsť. Misia dobehnutá a môžem len skonštatovať, že hoci príbeh nemá poriadne čím prekvapiť, podanie je také plnotučné a záver tak uspokojivý, že mi k spokojnosti nechýbalo takmer nič.
Smrtelné stroje (2018)
Guilty pleasure roka. Je tam všetko - nasraná omladina, slušne naefektované steampunkové monštrózne mestá, akurátne množstvo deštrukcie a teda, aby to bolo komplet, kdeže sa to nachádza bájna zem, kde mestá medzi sebou nemusia bojovať a všetci žijú v harmónii? Nie, nie je to banskobystrický samosprávny kraj. Dej je taký skvostný, že si ho ani nevšimnete, ale na mňa to pôsobilo tak odzbrojujúco a úprimne, že to neviem potopiť nech by som akokoľvek chcel.
Rudý kapitán (2016)
Tri problémy, ktoré Červeného kapitána zrážajú do podpriemeru - množstvo vaty (ten film je neskutočná nuda), mizerne napísané dialógy, ktoré chcú byť slang a HLAVNE castingový omyl dekády v podobe Michala Suchánka alias eštébáckeho potkana. Chcete niečo tematicky podobné, ale o tri triedy lepšie? Pozrite si Rédla.
Daredevil - Season 3 (2018) (série)
Žiadni ninjovia a nesmrteľné staré babky, ale patrične osobná zápletka a dejový oblúk, ktorý vrhne postavu na dno, aby ju potom tým najuspokojivjším možný spôsobom krok za krokom doviedol ku katarzii. Je preto obrovská škoda, že finále je také uponáhľané a väčšinu perfektne rozohratých motívov proste nasilu usekne. Takto nejako vyzerá perfektne vygradovaný vývoj dobre napísanej postavy, vadou krásy tretieho Daredevila ale je, že tou skutočne dobre napísanou postavou s jasným príbehom bez jedného (logického) šliapnutia vedľa je agent Nadeem.
Sicario 2: Soldado (2018)
Fakt si niekto myslel, že to nebude fungovať, keď sa vrátia Benicio s Brolinom? Zápletka je hustá, chlapáctvo postáv je už možno u Sheridana trochu ohrané a finále vyslovene smrdí kalkulom (a neverím, že to sám Sheridan takto vymyslel), no stále je to čo do remesla nadštandard, patričná ťažoba a vôbec všetko, čo som od Sicaria 2.0 očakával. A hotovo.
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Jediný skutočný problém Johnnyho Englisha je, že v rámci žánru nedokáže ísť s dobou a je presne taký, akého by ho natočili, keby začali v deň premiéry prvého dielu. Polovica gagov funguje, zvyšok je na striedačku buď príliš trápny, alebo naopak málo vyťažený. Tak či tak som ale vopred vedel, do čoho idem a fakt by som klamal, keby som tvrdil, že som sa v kine nudil.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Prvý aj druhý diel Fantastic Beasts majú spoločnú jednu vec - sú pre fanúšikov. Človek Harrym Potterom nezasiahnutý, respektíve voči nemu nijak zvlášť pozitívne naladený, je tu bez šance. Každopádne k remeslu - je to vizuálne neskutočná žranica, niektoré scény sú vyslovene skvostné (krotenie auguruja) a je to celé tak sympatické a plnokrvné, že nebyť toho umelohmotného rozkopnutia dverí do ďalšieho dielu na konci, možno by som aj tú piatu hviezdu prihodil.