Poslední recenze (92)
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
Super nápad a tak zmrvenej. Chápu, že to je Sci-fi, ale level lajdáctví realizace je v tomhle moc vysokej.
Z jiného těsta (2023)
Zbytečné zdlouhavý a nudný.
Magic Camp (2020)
Moc příjemný, pohodový film :) Příjemné překvapení.