Režie:
Kenya BarrisKamera:
Mark Doering-PowellHudba:
Daniel TannenbaumHrají:
Jonah Hill, Lauren London, Eddie Murphy, Julia Louis-Dreyfus, Sam Jay, Nia Long, Travis Bennett, David Duchovny, Molly Gordon, Deon Cole, Andrea Savage (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Nový pár a jejich rodiny řeší lásku v moderní době, střety odlišných kultur, očekávání ze strany společnosti i generační rozdíly. (Netflix)
Videa (2)
Recenze (124)
Keď sa povie "typický Netflix produkt" (v tom horšom význame), myslí sa tým presne tento film. Tzn. niečo kde etablovaní herci dostali veľké prachy, voľnú ruku, pocit zodpovednosti nikde (lebo však Netflix zarába na subscriberoch a zaplatí sa to tak či tak) a mohli si urobiť takú svoju zabehnutú rutinnú žánrovku či vec podľa svojho gusta. Výsledok podľa toho vyzerá. Všetko sú to veci, ktoré sme už videli, Jonah Hill bol v podobnej polohe, ako loveable loser v jadre normálny chalan čo chce uloviť srdce tej pravej, už v 22 Jump Street, The Sitter, Superbad...ale tu už akosi chýba to loveable a normálny. Proste opäť vytlstnutý Hill s blond prelivom, s potetovanou hruďou, zlatými reťazami na krku, pôsobí nie ako tá postava ktorou má byť, ale proste ako Jonah Hill, ktorý je už dávno milionár a po roku a pol čo doma počas COVID-u ťahal lajny a fetoval, popri tom dumal o vesmíre a živote, konečne "našiel sám seba" a celý sa vo svojej konečne ničím neutlmenej voľnosti dostavil na pľac a proste to len tak od boku vypálil ako ten starý harcovník ktorým už je. Len zase až takto to úplne nefunguje. Murphy zachováva väčšie dekórum, ale jemu sa už dávno o nič nehrá, aj tu je len pre peniaze, a vlastne stále hľadá tú decentnú bodku za svojou kariérou, ktorou možno bude štvrtý Policajt v Beverly Hills (hoci vzhľadom na to že to je zase Netflix a vzhľadom na to ako dopadla dvojka Coming to America mám obavu, že Murphy už je v tomto ležérnom tempe tak dlho, že nakopnúť sa k poriadnemu výkonu sa už skrátka nedokáže a ani nechce). Možno v tom horšom aj najsymptomatickejší produkt svojej doby, ktorý podľa mňa časom budú všetci zúčastnení (tí čo majú trochu zdravého rozumu) ignorovať ani nie kvôli tomu že ten film sa úplne nepodaril, ale preto ako k nemu pristúpili. ()
Fujtajbl, to byl tak dnešní multikulturně ,,úžasné,, době poplatný hnůj, až si říkám, jestli za těmito filmy nestojí náhodou nějaký fanatický kukluxklaňák, který efektivností těchto sraček vyvolává v lidech k danému tématu spíš odpor, než aby působily jako záležitost přesvědčující o vší té laskavosti, sounáležitosti, tolerantnosti a podobných populistických hovnech. Minimálně na mě to tedy alespoň přesně tak působí. No tak si vezme běloch černošku, no a? No tak si vezme žid muslimku, no a? Co na tom má být? Proč to kurva vůbec někdo takhle ve filmech pořád řeší? Proč se v tom hrabat, proč to pitvat? Prostě je to normální a vždyť přeci přesně tohle akorát vyvolává naopak v lidech jen ty negativní reakce, protože když někdo takhle odporně, podbízivě, slizce a totálně nefunkčně zpracuje takovéto téma, tak to musí ve výsledku každýho akorát tak vytočit, a místo aby to bral za normální věc, tak si akorát tak řekne, ať jdou všichni ti s jinou barvou pleti, či vyznáním do hajzlu a neotravujou mě tím. Já vážně tyhle filmy upřímně nenávidím a jsem zkrátka přesvědčen, že jejich efekt na diváka působí naprosto opačným způsobem, než mají tvůrci v plánu. You People je každopádně filmový humus ve všech ohledech. Na komediální a celkově výrazný talent pánů Hilla a Murphyho tu mohou všichni zapomenout, oba zde působí nudně, otravně a jen se tu ztrapňují nesnesitelnýma žvástama, dějově je to pak naprosto neoriginální, naivní, předvídatelná a nehorázně hloupá podívaná, nefungují zde emoce, nefunguje zde humor, nefungují zde dramatičtější momenty, všechny postavy jsou jen ukrutně úžasné, chápavé a láskyplné trapky, se kterými absolutně nelze sympatizovat, no a vrcholem je pak samozřejmě očekávaný moralizační ohňostroj, kdy se všichni obejmou, z židů se stanou muslimové a z muslimů židé, bílí zčernají a černí vyblednou, vezmou se společně za ruce a odejdou hromadně směrem k západu slunce za těmi nejpokrokověji tolerantními zítřky, co si lze jen představit. Jdu blejt, velebnosti. ()
Průměrná romantická komedie, snažící se zdůraznit rasové rozdíly. A vlastně se jí to celkem daří. Je pravda, že dialogy jsou občas podivně napsané a spoustu kulturních narážek jsem nepochopil, ale vlastně mi to ani moc nevadilo. Taky jsem ocenil stylové prostřihy mezi jednotlivými scény. Stojí to za zhlédnutí, už jenom kvůli Jonahu Hillovi a Eddiemu Murphymu, bez kterých by byl film poloviční. ()
Fucking rich people. Extrémne spiatočnícky film (azda by to nefungovalo ani v 80tych rokoch) s nesympatickými a nedôveryhodnými postavami (ústredné duo nemá žiadnu chémiu) a generickým príbehom, ktorý viac ako rozdiely medzi židmi a čiernymi moslimami ukazuje tupotu amerických zbohatlíkov bez ohľadu na rasu či náboženstvo. ()
Silně "černý" film, který se dostává do střetu s druhým "světem" v podobě 35ti letého, který odejde z práce, aby mohl dělat podcast a jeho rodiče se snaží jít s dobou v rámci úplně všeho :D Za mě je ten film silně americký, je tam téměř vše, co tam můžou narvat - za mě až moc přehnané, ale bylo zajímavé vidět ve filmu zastrčených plno situací, které poslední dobou otřásli světem....Plus mě hodně bavila hlavní dvoje mladého páru. ()
Galerie (88)
Photo © Netflix
Zajímavosti (4)
- Když Ezra (Jonah Hill) nese svoji výpověď šéfovi do kanceláře, na jeho monitoru můžeme vidět novinový titulek: „They don't pay taxes in Wakanda, why should you?“ Titulek odkazuje na zemi Wakanda z filmů o Black Pantherovi. Julia Louis-Dreyfus, která zde hraje Ezrovu matku, hrála ve filmu Black Panther: Wakanda nechť žije (2022) roli Valentiny Allegry de Fontaine. (Gyl)
- Shelley (Julia Louis-Dreyfus) vraví Amire (Lauren London), že videla dokumentárny film Good Hair (2009). Herečka Lauren London sa v tomto dokumente skutočne objavila. (Muel)
- Ide o neoficiálny remake komédie Hádaj, kto príde na večeru (1967). (Arsenal83)
Reklama