Oblíbené filmy (10)
Blade Runner (1982)
Pro mě nejlepší nejen science fiction film, který byl kdy natočen. Jedna z mála adaptací, kde film je stejně tak dobrý jako knižní předloha. Škoda, že se premiéry nedočkal autor knihy Philip K. Dick. Nadčasové. Dokonalé.
Život Briana (1979)
Doktor Živago (1965)
Amélie z Montmartru (2001)
3-iron (2004)
Krásný, křehký, lehce snový a pro mě jaksi neuchopitelný film plný emocí. Po každé se nechám unášet pomalým tempem vyprávění a pohledy obou hlavních hrdinů. Slova jsou tu opravdu zbytečná. A píseň Gafsa od Natachy Atlas z jejího alba Halim je třešnička na dortu, která provází ústřední dvojici i diváky celým filmem. Pro mě je 3-Iron nejlepší film roku 2005. Bravo Kime!