Oblíbené filmy (10)
Americký gangster (2007)
Pro mě nejlepší gangsterka, co kdy byla natočena. Oba hlavní hrdinové (opravdu bylo těžké vybrat si mezi dobrem a zlem) byli skvělí a přesvědčiví, režie opět nezklamala a opravdu výborný scénář udělal z AG jedničku v tomto tématu.
Dobrý Will Hunting (1997)
Dokonalý trik (2006)
Geniální!!!
Forrest Gump (1994)
Cokoli bych zde napsal, napsal už někdo předemnou, takže to nebudu rozvádět a řeknu jen jedno-pro mě nejlepší film všech dob.
Gran Torino (2008)
Musí být skvělý pocit zahrát si naposledy ve filmu, který se stane Vaším vrcholným dílem jak hereckým tak režijním. Panu Eastwoodovi se to povedlo a já si ho za to nesmírně vážím. Silný snímek.
Počátek (2010)
Nevím co říct. Právě jsem přišel z kina a jsem nesmírně potěšen a unešen! Rozhodně, ačkoli jsem jich viděl dost, nejsem fanouškem Sci-Fi filmů. Inception dle mého jednoznačně patří na vrchol tohoto žánru.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Geniální réžie podpořena bezchybnými hereckými výkony.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Asi nebude moc lidí, co by nějaký film viděli tolikrát, kolikrát ja jsem viděl tento. Pulp se prostě nikdy neokouká a již milionkrát řečený přívlastek "kultovní" se k Pulp fiction hodi asi opravdu nejvíc.
Smrtonosná zbraň (1987)
Richardu Donnerovi se podařilo natočit sérii krimi komedií, které se značně odlišují od těch, na které jsme zvyklí. Tady se nedočkáte trapného humoru natvrdlých policajtů a ještě natvrdlejších padouchů, kdy jde vše jako po másle. Smrtonosné zbraně jsou sice komedie, ale to díky genialním dialogům a především díky skvělým hereckým výkonům. Na druhé straně si můžete vychutnat skvěle napsané scénáře s krimi tématikou, kde jde často humor stranou. Opravdu doporučuji všechny čtyři díly-jeden lepší než druhý.