Recenze (2 130)
U mě dobrý (2008)
Tak toto byl opravdu hodně nepovedený film. 2/3 koukám, vo co go - nuda, trapné. Herecké výkony mnohé skoro ubohé, nepřesvědčivé, neuvěřitelné. Celý film tak trochu zachraňuje až závěrečná akce a Polívka, který ještě drží úroveň. Díky tomu dám při 50% 3*.
Přichází Satan! (1976)
Průměrný film po všech stránkách. To že je horor? Spíš nuda. 55%.
Kozoroh 1 (1977)
I po tolika letech se jedná stále o výborný film, který má atmosféru, napětí, sem tam je oživen i trochou humoru, má povedenou hudbu. Pravda je, že několik věcí bylo trochu ošizeno, odfláknuto, ale není to nic zásadního. 80%.
Člověk ze železa (1981)
Dokážu si představit, že film v době uvedení byl v Polsku celkem bomba a že snad i dnes u Poláků má stále nostalgický úspěch. Mě bohužel úplně neoslovil. Představitel hlavní role mi není sympatický. Na druhou stranu bylo pěkně naznačeno, jací jsou Poláci notorici. A závěrečná píseň moc silná - takový polský Kryl. 65%.
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Umím lépe využít svůj čas než u tohoto filmu. Nebylo to sice nekoukatelné, ale ani nijak zajímavé. Pro mě ztráta času. 60%.
Zelený led (1981)
Kdysi za komoušů to byl u nás oblíbený film a jako kluk jsem ho viděl a stále si ho pamatoval jako nadprůměrný. A kupodivu se po letech ukázalo, že ten film je fakt dobrý. 75%.
Čtvrtý protokol (1987)
Dobře odvedená práce - herců, režie a taky hudba je slušná. 70-75%.
Ztracené město Z (2016)
Na to, jak to bylo dlouhé, to řeklo málo a to málo bylo nepřesvědčivé. Spíš nuda, 60%.
Zábava, zábava (2018)
Natočeno zcela věrohodně a poutavě, prostě jsem koukal a skoro nedutal. Drsné, reálné. 80%.
Vyšší princip (1960)
Ani jsem nečekal, že mě to tak dostane. 80%.