Recenze (111)
Volejte věštce (2008) (pořad)
Volal jsem a lhali co to šlo , párty zábava na handsfree dobrá, výpis za 1700 za 15 min. horší :)
TOP STAR (2010) (pořad)
Pomeje zvedá odpad ze dna :D
Snídaně (1994) (pořad)
Kvalita každým rokem upadá......
Ztraceni (2004) (seriál)
Vždy , když vidím někde narážku na tento seriál cítím se velice naštvaně .... To co provedli z poslední sérií a závěrem jinak brilantního seriálu se nedá odpustit !!!. Kdo neviděl ať se podívá na Simpsonovi s23e18 má tam ve zkratce vše vysvětleno zábavnější formou ;). Myslím, že se celá režie do tohoto seriálu tak zamotala , až z toho neměla jak vybruslit , proto tak p**** závěr. Lituju času ztráveného u tohoto seriálu a vlivem rozhořčení sundávám další hvězdičku...
Psí vojáci (2002)
Střeva ven :D sranda z puberty proto za 4*
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Tohle nemohl Stanton myslet vážně..... takhle pro*raný prachy už jsem dlouho neviděl.... a prej že blockbuster :)
Ghost Rider 2 (2011)
Co to mělo být ??? "Komiks. scény jak z roku '95... Tohle se opravdu nepovedlo, jsem rád, že jsem na to nešel do kina. Jde hodně znát snížený rozpočet. Doufám , že to je poslední "Pekelný jezdec" , protože příště už to bude odpad !!!
Hněv Titánů (2012)
Je to tak hloupý až to není možný.... Po vizuální stránce, nemám co vyčítat, ovšem ten děj ? Úvod, který Vás nevtáhne, tudíž máte odpor již od začátku, střed, který je tam asi jen proto, aby bylo co nejvíce vizuálních efektů a závěr , který Vás ani neprobudí z myšlenek na to co budete dělat po konci tohoto filmu.... Nikdy víc a doufám, že se neobjeví další díl, který to dotáhne již na úplný odpad.
Prometheus (2012)
Jako "Vetřelci : Zrození " .... za 4*, jako jakýkoliv jiný film, bych to hodnotil hůř. Viděno v kině ve 3D
Poupata (2011)
Sociální drama u kterého zamrazí... Vladimír Javorský je tak realitstický, že Vám přesně připomíná ty "týpky" co vycházejí ráno o 6 z non-stopů :)