Recenze (111)
Zamilovaný profesor 2: Klumpovi (2000)
Při prvním dílu jsem se ještě zasmál, ale tohle už byla opravdu zbytečnost....
Flintstoneovi 2 - Viva Rock Vegas (2000)
Přesně kvůli takovým filmům je horší názor na Stephena Baldwina než na jeho bratra !
Pátek třináctého (2009)
Dva v jednom. Po úvodním 20 minutém masakru začne další cca 70 minutový. Žádné zklamání, ale jako fanoušek tohoto žánru jsem ani žádné zklamání nečekal.
Grotesque (2009)
Tak tohle si musíte pustit hromadně na nějaký párty, protože jestli si to pustíte doma o samotě, tak by jste z toho mohli být velice ale opravdu velice znechuceni :)) strašlivej masakr.
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
Tohle ani tvůrci nemohli myslet vážně !!!
Tintinova dobrodružství (2011)
Úchvatné grafické zpracování ..... bohužel nejsem fanouškem komiksů s Tintinem, jinak bych film určitě ohodnotil lépe, takhle mě detektivní příběh příliš nezasáhl.
Lidice (2011)
Než se začne něco dít, tak je ten film o ničem a poté to už zase všichni známe...
Cesta (2009)
Postapokalyptická podívaná, která ničím neurazí. Viggo to zahrál dobře a bezmocnost mu opravdu věříte.
Pan Nikdo (2009)
Něco jiného, proč ne. Dokonalé to určitě nebylo, ale stojí za to podívat se na to. Film přivádí diváka k sebezamyšlení.
Karate Kid (2010)
Do kina bych na to nešel, ale pustit si to odpoledne k dobrýmu obědu proč ne.