Recenze (15)
My tři králové (2008)
Ani som nevedel, že Aki Kaurismäki má brata. Druhá vec ktorá ma "potešila" je, že Fíni vedia byť aj celkom ukecaní, dokonca hĺbaví, na rozdiel od tých čo vystupujú v bratových filmoch ;-) Odporúčam ...
Win Win (2011)
Po 2 predchádzajúcich režisérových počinoch mierne sklamanie ...
Galimatyáš (2009)
škoda toho množstva dobrých nápadov, keď film absentuje akúsi celistvosť a vyváženosť :(
Fighter (2010)
Do policky si ho urcite nepridam, ... ale bavil, bavil ...
Tiché světlo (2007)
mam rad nehercov, mam rad dlhe zabery ala Tarr, Tarkovskij, mam rad filmy bez hudby, ale tu sa to moc nepodarilo mam pocit ...
Ben X (2007)
keby nebolo toho konca urcite o jednu hviezdicku viac
Bílá vrána (2008)
malo to aj pekne momenty, ale mam pocit ze v dabovanej verzii niekedy v nedelu poobede v TV by som ho velmi lahko prehliadol :)
Nájemník (1976)
Polanski pred kamerou? hmm tu radsej nie ... slabsi odvar jeho starsich filmov !
Antikrist (2009)
4* ... aj ked myslim ze TARKOVSKY sa prevaluje v hrobe :)
Hanebný pancharti (2009)
..sice ani den po zhliadnuti ziadna rezonancia zo "silnej filmovej vypovede" neprisla, napriek tomu som sa skoro cely cas bavil, vychutnaval pukance, a nedockavo cakal na rozuzlenie deja ... 4 *