Recenze (101)
Gran Torino (2008)
tak presne takovejhle protivnej dedek budu taky:D
Tajemství (2006)
neco na tom bude... :-) ale stacil by nato 10 minutovej shot:-)
Rychlí a zběsilí (2009)
jednoznacne nejslabsi z cely serie, hlavne diky trapnym "pocitacovym efektum"
Valkýra (2008)
silny pribeh, super atmosfera, skoda jen pouziti anglictiny ..
Červený drak (2002)
velke zklamani, po Jehnatkach a Hanibalovi s uzasnym Hopkinsem velice nepresvedcivy Fiennes, Norton s melirem vypada jak idiot:D v podstate jedina zajimava scena byla "vznitliva" jizda Mr Loudse na koleckovem kresle:D
Fantomas (1964)
v Arabele meli pravdu kdyz rikali ze Fantomas je kral pohadek pro dospele...
Česká RAPublika (2008)
namysleny, arogantni, nevzdelany, tupy radobyumelci ktery mentalne neprevysujou pubescenty a jejich REPrezentace ..
Slunce, seno, erotika (1991)
5 samYc :-D
Slunce, seno a pár facek (1989)
už se perou už se perou, já to řikala ze zacatku ze si huby rozbijou!:D
Demolition Man (1993)
buď dobrý! .. buď v pr*eli:)