Recenze (101)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Mistrně vybarvený příběh, bohužel příběh o ničem. Ale jak se říká, konec dobrý, všechno dobré :-)
Irčan (2019)
Nejlepší je odejít na vrcholu. Pánové už mají své vrcholy dávno za sebou. V jeijch věku už jim ty role prostě něvěřím. 80ti letý stařík co sotva chodí jako gangsterský kápo? To asi ne .. Fejkový obličej De Nira ani nekomentuji.
Shaft (2019)
parodie na akční film .. trapas
Konzultant (2013)
utahany zacatek. zajimave metody mexickych kartelu.
Kapitán Phillips (2013)
tři * za Hankse
Cesta (2009)
až na ten happy end hodně silné
Zkus mě rozesmát (2011)
tiř hvězdy za Brooklyn Decker v plavkách :))
Knoflíková válka (1962)
"Kdyby sem to byl býval věděl, tak bysem sem nechodil"
Terminator Salvation (2009)
aneb jak se s jednim Chopperem z M.A.S.H.e dostat na zakladnu Skynetu:D
Resident Evil: Afterlife (2010)
super efekty, dej infantilni