Recenze (78)
Písně z Broadwaye (1949)
Od muzikálu toho asi o moc víc chtít nelze. První půlka se sice občas trochu táhla, ale už díky scénám jako "They Can't Take That Away From Me" nemůžu dát jiné hodnocení. Taky příjemně potešil perfektní Čajkovského 1. klavírní koncert.
Jak vycvičit draka (2010)
Tak, jak většinou animáky nemusím, se mi tenhle líbil. Sakra, já bych tohle chtěl vidět, když mi bylo 10. Instant happiness.
Kámoš (2006)
Docela zajímavý námět, pěkně natočeno, fajn hudba, ale prostě mi to bylo tak nějak jedno. Nedokázal jsem se ztotožnit ani s jedním z hlavních hrdinů + prostředí anonymních garáží, dálnic, letiště... Zbyl mi pouze pěkný atmosférický snímek.
Světová invaze (2011)
Ještě se ani neusadím v křesle a už se na plátně střílí, exploze, ratatata... ne, že by to bylo špatně, ale... takhle to pokračuje vlastně pořád stejným tempem až do konce. Asi dvakrát v průběhu filmu dojde munice, což je vyřešeno hozením jednoho zásobníku, který vydrží dalších 20min palby. Akční nálož je občas proložena duchaplnými rozhovory typu "It'sgonnabealrightIpromise", záběry na americkou vlajku, nebo vlastně libovolným klišé. Být to inzerováno jako komedie, mohlo to dopadnout líp.
Samotář (2008)
Bohužel jen průměrná romantická komedie. Škoda, že myšlenka není dostatečně využita - o kolik rozdílnější by byl film, pokud by byli jak otec, tak dcera pouze "standardně inteligentní"? "...I wonder what it's like, being stupid."
Den D (2008) (pořad)
Konečně nějaký zajímavý ČT pořad. Plejáda všech možných podnikatelů, naivků, nebo lidí, co si spletli pořad s receptářem zaručuje slušnou zábavu. Navíc připomínky investorů jsou pro ekonomicky nevzdělaného člověka (jako mě) občas celkem přínosné.
Americký zločin (2007)
Jeden z nejhnusnějších filmů, co jsem viděl. Nesouhlasím s častým názorem, že násilí mělo být explicitněji zobrazeno, aby umocnilo dojem z filmu. Kolikrát je (alespoň pro mě) jen náznak dostatečný, ne-li děsivější, než přímo zobrazená brutalita. K 5* chybí málo.
Pomáda (1978)
Hudba a tanec super, bohužel zbytek je brutálně nezáživný...
Nebezpečná svůdnice (1992)
Jestli tohle není odpad, tak co je? Zpočátku velmi dobrá komedie, která se ale pořád opakuje a opakuje... a nudí. Film taky obsahuje množství mnou nepochopených scén nijak nesouvisejících s dějem (Obrázky jako z National Geographic, k tomu "mrazivá" hudba, Baywatch-like Linda's photoshoot intermezza, atd.). Přiznávám ale, že naprosto zběsile šílený a ulítlý závěr ve mně na chvíli nahlodával možnost hodnocení naprosto opačného (protože myslím, že natočit TAKOVOU kravinu musí být vážně umění).
Frozen (2010)
Ačkoli film obsahuje hromadu nelogičností a zbytečností, většinou se mu naštěstí daří držet napětí. Možná bych dal i 4*, nepít u toho kafe a nemít nohy u topení. 3,5*