Recenze (78)
Probudím se včera (2012)
Dalo se na to koukat! Vytknul bych naprostou absenci nějaké kauzality, nevěrohodný rok '89, neuvěřitelný product placement, no a teď už, byť by byl film sebelepší, nemůžu dát víc, než 3*. Každopádně ale příjemné překvapení českého filmu.
Gamer (2009)
Nevhodné pro epileptiky. Nechutný střih je to jediné, co si z filmu pamatuju.
Bůh žehnej Americe (2011)
Pokud člověk přistoupí na hru hlavních hrdinů, pak má o zábavu dobře postaráno. Jen se strašně bojím, že kdyby byl film jen o málo míň přepálený, byl by až nepříjemně realistický.
Anna proletářka (1952)
Jo, je jistě fajn kázat vodu a chlastat vodku po hektolitrech, viďte, soudruzi. Ten film měl skončit o 5min později, kdy byla slavná komunistická revoluce pěkně potlačena. Soudružko Anno, soudruhu Toníku, pojďme našim dětem zku*vit zemi, anooo!
Žiješ jenom dvakrát (1967)
Snad nejlepší Connery-Bondovka. Relativně inteligentní zápeltka - check, Bond-girl téměř neustále v plavkách - check, epic bitva - check. Navíc komický vrtulníkový souboj.. no prostě žrádlo na sobotní odpoledne:)
24 hodin (2001) (seriál)
Těch chyb je v "Jackovi" hodně... klišé, "guma" uprostřed sezóny, retardovaní agenti, blablablabla.. stejně se ale vždycky ke 24 vrátím a s chutí se na ni kouknu. Jasně, že nikdo nechodí na záchod či do bufetu na párek v rohlíku, ale proč se zdržovat nesmysly na úkor akce, žejo. Vygradované epizody, většinou celkem solidní záporáci a hlavně různé části těla lámající Jack docela dobře stačí na 4*.
Karhanova parta (1950)
Nudná a špatně natočená agitka. Smyslem života dělníka jsou pístní kroužky a jeho ženy příprava oběda. Ani přítomnost Smolíka s Plachtou (kteří jako jediní film pozvedávají) nepřebije mé zhnusení tím divným kolektivním jucháním a devalvací člověka. Samozřejmě nemůže chybět znásilnění sboru "Proč bychom se netěšili" na závěr.
Amazing Race: O milion kolem světa (2001) (pořad)
Parádní cestopis bez nudných keců, zato občas s docela akčními momenty. Navíc si konečně začínám pamatovat, kde leží který africký stát:)
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Vezměte všechny teenage vyvražďovačky co znáte, přidejte 100% absurdity a vyleze tohle. Drtivá většina scén je naprosto přepálených, über-dementních a prostě se jim nejde nesmát. Btw., snad jsem ještě neviděl film, kde by nastřelovačka hřebíků byla použita ke svému primárnímu účelu... 3,5*
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
zelí, rýže, kus vepřovýho, smetana, klobása.. vše smíchat dohromady (to není vtip:) .. a když si koupíte tenhle kastrol, ušetříte 500Kč, který můžete třeba.. nějak.. jinak investovat!