Oblíbené filmy (10)
Sbal prachy a vypadni (1998)
Tohle je prostě láska... :-)
Od soumraku do úsvitu (1996)
Kmotr (1972)
Král mezi králi, boss mezi bossy, kmotr mezi kmotry. Btw. nejvěrohodnější film v porovnání s knižní předlohou.
Drive (2011)
Gran Torino (2008)
Tak tenhle film mě dostal do kolen!
Okolo futbola (2013)
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Nesmrtelné kecy, grimasy a scénky + Cannibal Corpse = *u žádného filmu se tak nezasměju!*
Hooligans (2004)
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
Naprosto K U L T O V N Í film! Pro mě klasika, film, který můžu vidět pořád dokola a nikdy mě neomrzí. "Modroočko" a "Tlusťoch" jsou ikony mého dětství se vším všudy.