Poslední recenze (272)
Invalida (2023)
Dám 5. protože po dlouhé době vtipná komedie... Jediné co bych vytknul je spíše divadelní přednes mladého detektiva a scéna kdy Laco ujede na vozíčku policejním hlídkám... Snad do poloviny filmu člověk netuší, jak to skončí, což potěší a Godla i Hološka super výkon... Takže proč ne.. Od srdce jsem se zasmál. Žádná trapárna s těmi klasikami "rádoby českými komiky." navíc to není vůbec hloupé a je tam pár drobných detailů, které bych řekl, že odkazují i na aktuální situaci na východě... možná se pletu. Každopádně palec nahoru.
Klub sráčů (2000)
Smal jsem se... a to jsem náročný divák. Takže proč ne.
Hurá do basy (2006)
Oddychovka co neurazí. Will Arnett je mi velmi sympatický ze seriálu Flaked a tady mu to taky šlo. Koho moc nemusím je David Koechner, který mi snad seděl jen v jediném filmu to ve Chvění.. Jinak je pro mě signálem špatného filmu....