Recenze (354)
Okresní přebor (2010) (seriál)
Jsem hodně překvapená, že Nova vyprodukovala takhle zábavný seriál. Kdo alespoň trochu zná zákulisí nižších fotbalových soutěží, musí se opravdu dobře bavit. Herecké obsazení vydařené. Ondřej Vetchý hraje svého fanatického trenéra Jirku Luňáka neuvěřitelně uvěřitelně. Opravdu velkou radost jsem měla z Luďka Soboty, který mi konečně dokázal, že umí hrát ( vždy jsem nenáviděla to jeho přiblblé chichotání ). A pak je tu ještě spousta vtipných postav - Jarda Kužel ( David Novotný ), Áda Větvička ( Leoš Noha ), trenér ( Ivan Trojan ). Seriál je na české poměry vyjímečný i tím, že ze 16-ti dílů byl slabší jen jeden. PJOSTĚ DOBJEJ SEJIÁL!
Animální přitažlivost (2001)
Příjemná a tak trochu jiná romantická komedie. Teorie o staré krávě a skvěle fungující dvojice Judd x Jackman.
Východní přísliby (2007)
Drsné praktiky zločinecké organizace Vory v Zakoně a skvělý Viggo Mortensen. Potetovaný chlápek, který s ledovým klidem mrtvole ustříhá konce prstů, vytrhá zuby a přes to ho budete mít rádi. Vynikající scéna v sauně.
Twilight sága: Zatmění (2010)
Sice jde asi o nejlepší díl téhle romantické slátaniny, ale stejně je to děs. Možná kdybych byla v pubertě a po večerech zasněně zírala na plakát s Pattinsonem, byla bych nadšená. Jenže v pubertě nejsem, takže mě Edward napudrovaný vápnem a polonahý Jacob nechávají chladnou. Do toho všeho ta přitroublá Bella. Jediným malilinkatým plusem je to, že se v tomhle díle konečně něco málo děje. A je tam krásná příroda. No, kdyby z toho vystříhali všechny scény s lidma, byl by z to opravdu krásný film :-) .
Satan přichází (2006)
Horory zrovna nevyhledávám, ale tenhle remake klasiky z roku 1976 mě zaujal hereckým obsazením ( Schreiber, Thewlis ). Film je z větší části točený v Praze, má napínavou atmosféru ( hřbitov, nemocnice ) a slušnou hudbu. Trochu mě mrzelo, že Damien nebyl moc démonický. No, asi si seženu původní film.
Saltová (2010)
Saltová je kříženec Bonda a McGyvera v sukni. Chvílemi je to dost nadsazené a nelogické, ale i přes to jsem se bavila. Liev Schreiber potěšil.
Crash (2004)
Silný film o rasismu. Některé scény mi vehnaly slzy do očí, u některých mě mrazilo. Zasloužený Oscar.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
První HP ke kterému jsem nečetla knižní předlohu. O to víc jsem se na něj těšila. Příběh je dost temný, 2. díl bude asi mazec. Skvělé scény - sraz smrtijedů, Ministerstvo, Bathildin dům, tanec Harryho s Hermionou, příběh tří bratrů. Herecky mě nejvíc nadchla Emma Watson - člověk by jí uvěřil, že jí Belatrix mučí doopravdy. Viděno v kině 22.11.2010.
Občanský průkaz (2010)
Většinu těch hrůz totalitního režimu znám jen z vyprávění. Díkybohu. Skvělý soundtrack, neokoukaní herci a některé výborné scény ( celnice, zátah v podchodu, malý bonzák ). Viděno v kině 3.11.2010.
To byl zítra flám (2010)
Mám ráda Johna Cusacka, ale nechápu, proč vzal roli v tomhle filmu.