Recenze (15)
Fantastická čtyřka: Silver Surfer (2007)
Hodně slabý odvárek, film jsem viděl až po Transformers a zatím u mě vedou postavičky od Hasbra. Kdyby aspoň Jessica umřela, možná bych dal o hvědičku více.
28 týdnů poté (2007)
Lidstvo v ohrožení samo sebou, jak aktuální téma...
Transformers (2007)
Akční jízda. Naprostá nutnost pro lidi milující akční scény jak vystřižené z....filmů Michaela Baye :))
Drsný časy (2005)
Ola, that was a ride...pusobive natoceny akcni drama. Hola, mucas gracia
Vratné lahve (2007)
Svěrák a Svěrák, tato dvojice táhne..nejen lidstvo do českých kin, ale též člověka za duši. Pohladí, rozesměje a ukáže, že člověk nemá dělat tam, kde se mu už nelíbí.
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Nuze, pratele, docela jsem tomu frajirkovi drzel palce :). Jinak pribeh filmu byl hodne, ale opravdu hodne americky. American dream...dobre, priznam se, ze jsem se docela dobre bavil.
Inferno (1999)
Přátelé, Pata Mority je škoda...byl to elegantni pán. Ať mu tam nahoře to hraní také jde.
Spojenec (2006)
Přátelé, není nad diamant v kapse. Komu by se takový dárek nelíbil?? Jo a, nezdá se Vám, že pan Plummer teď hraje snad úplně všude? To nemají amíci nějakého jiného přestárlého herce :)?
Glimmer Man (1996)
Přátelé, usnout u filmu, je pro mě pohrdáním umělcovy (režisérovy) práce, ale u patvajzu tohoto typu, me to ani nevadilo. Seagal chodí jak namachrovaný panák z východu. Držte mě, nebo ho zabiju :) .
Mariňák (2005)
Viděl jsem, zasmál jsem se a odešel jsem. Mezi tím vším jsem viděl život amerických maníků, kteří by za sestřelení nějaké irácké hlavičky daly v šanc život svých slečen. Apropó, uklízet vojenské latríny bych nikomu nepřál. :)