Poslední recenze (8)
Jiný život (2019) (seriál)
Po prvním dílu zatím palec nahoru. Uvidíme jak se to vyvine
Signál z neznáma (2014)
Ani netuším, jak jsem se k tomuto filmu dostal. Neviděl jsem žádné ukázky, nevěděl jsem nic o příběhu a ani kdo tam hraje. Jediné co jsem o tom věděl, že je to nějaké nízkonákladové sci-fi, tak proč ne? Začátek, prvních cca 30minut, působí jako nějaký začátek béčkového čehosi. Ale potom film chytne na otáčkách a jede ve stejném tempu až do konce. Film si na nic nehraje. I když co se týče vizuální stránky, vůbec nejde poznat, že je to film za $4milióny a může konkurovat i velkým blockbusterům. Další překvapení bylo vidět po nějaké době Laurence Fishburnea. Další, pro mě neznámý, herci na mě působili dost přirozeným dojmem. Tenhle kousek doporučuju všem fanouškům sci-fi, kteří jsou už znuděni těmi „velkými" filmy, které se na nás hrnou ze všech směrů. Velmi příjemná změna.
Nevědomí (2013)
Tak z tohoto filmu jsem si sednul na zadek. Opravdu jsem neměl žádná očekávání. Na film jsem šel díky poměrně zajímavému traileru a vůbec toho nelituju. Vizuálně velmi povedené sci-fi, které doplňuje parádní hudební doprovod. Tom a Olga tak nějak k sobě patří a ve filmu to působí reálné. Možná jediná výtka by byla na konec filmu. Působí dost lacině a jak je to u Hollywoodských filmů běžné, musí tam prostě být happy edning.