Poslední recenze (57)
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Vyjímečně svižné a dobře natočené akční scény a (bohužel) vyjímečně trapný příběh.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Jako jó. Viděl jsem v Imaxu takže príma vekorozměrná akce, epické scény a svižně to šlapalo bez nějakých zbytečných záseků nebo předlouhých vykecávaček Z celé série filmů jsem viděl jen pár kousků, a o to je smutnější, že mi celý tenhlé díl přišel jako naprostá recyklace (nebo dokonce remake) starého. Už jsem byl tak zoufalý, že jsem si pochvaloval jak se dá teď světelnýma mečema bojovat na dálku a že mají upgrade síly v podobě léčení. Jinak byl film zaměřený jen na diváky kteří chtějí vidět už viděné. Takže jsem si mohl jen odškrtávat: 1) roztomilá robotci +1 2) Luku jsem tvůj otec 2:0 3 )náhodné znovuobjevování se postav ze starých dílů 4) vyber si hrdino temnou nebo světlou stranu síly 5) nepřítel který dokázal za pár let vybudovat zázračné ničivé stroje jen aby v nich ZASE nechal tak očividnou slabinu, že by se jí všiml i mentálně postiženej šimpanz .... Ani vtipné to moc nebylo. Za mě měli nechat původní legendární Star Wars leže v jeho vyjímečnosti. Nevysávat, nerozmělňovat a nerecyklovat ho všemi těmi dalšími filmy.
Rapl - Nástřel (2016) (epizoda)
Vzhledem k tomu že před shlédnutím prvního dílu Rapla jsem koukal na Vzteklinu a islandské mrazivé V pasti, nejsem možná s těmi dvěmi hvězdičkami úplně fér. Zatímco tyhle dva seriály mají na vykreslování atmosféry, postav a řešení případu X dílů, Rapl to zatím musí zvládnout v jednom. Ale každopádně je první díl pro mě velkým zklamáním - po všech těch chvalozpěvech ze všech stran jsem čekal mnohem víc. Atmosféra nic moc, většina postav nesympatických a plochých a případ narychlo představený a narychlo vyřešený. O pachatelově logice navíc darmo mluvit. Nad běžnou českou krimi-produkci to trochu vyniká, takže doufám že v dalších dílech půjde Rapl nahoru jak ve vykreslení atmosféry hloubky postav tak i v kvalitě případů.